Sprzedawaj produkty
z własnymi nadrukami

Twórz autorskie projekty dzięki usłudze Print on Demand od Snapwear i oferuj je w sklepie internetowym.

Zarabiaj na swojej kreatywności

Załóż sklep internetowy
w kilku prostych krokach na Shoper.

Połącz sklep  z darmową aplikacją do nadruków na ubrania, torby, etui, kubki, plakaty i tekstylia domowe.

Twórz i dodawaj do sklepu spersonalizowane produkty. Produkcję i wysyłkę zostaw Snapwear.

Rozliczaj się z dostawcą aplikacji jedynie za sprzedane artykuły.

Sklep internetowy Shoper

Uruchom sklep na dobry początek

  • Bezpłatny okres próbny przez 14 dni
  • Responsywny szablon graficzny – do wyboru ponad 40 wzorów
  • Wsparcie techniczne nawet 24/7
  • Intuicyjny panel sklepu dla każdego
  • Setki wbudowanych usług, tj. płatności online, kampanie reklamowe
  • Automatyczne aktualizacje

Połącz sklep z darmową aplikacją Print On Demand od Snapwear

Szybka i prosta integracja
Prosty kreator 2D i 3D
Pełne nadruki na bawełnie 100%
Druki cyfrowe, które się nie spierają
Produkty polskiej produkcji
Realizacja zamówień 2-5 dni roboczych
Sklep internetowy Shoper

Projektuj według własnych pomysłów. Stwórz swój osobisty styl.

Rozwijaj sklep i sprawdzaj zainteresowania klientów bez inwestycji w towar.

Wyróżnij się na rynku, oferując produkty jedyne w swoim rodzaju.

Oferuj swoje unikalne produkty już dzisiaj

Dowiedz się więcej, jak założyć sklep, podczas rozmowy z nami.

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa sklep Shoper?

Od założenia sklepu na najpopularniejszym polskim oprogramowaniu dzieli cię jedynie podanie adresu e-mail i numeru telefonu. Po 14-dniowym, darmowym okresie testowym osobiście decydujesz, czy chcesz rozliczać się w abonamencie miesięcznym czy rocznym.

Panel sklepu jest intuicyjny dla każdego. Nie musisz posiadać szerokiej wiedzy technicznej, aby dodać do sklepu produkty, czy skonfigurować płatności.

Przez cały czas masz dostęp do bezpłatnej infolinii i skrzynki mailowej, a nasi konsultanci zawsze chętnie ci pomogą. W razie dodatkowych pytań i w ramach własnego rozwoju oraz sklepu, możesz korzystać z tysięcy artykułów, poradników wideo i webinarów na temat e-commerce. 

Nie musisz również martwić się o kwestie prawne, bo nasza platforma jest cały czas aktualizowana i zgodna z obowiązującymi przepisami. 

Gdy z kolei chcesz dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć zyski sklepu, za pośrednictwem kilku kliknięć zamawiasz kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, wyszukiwarkach lub na platformach zakupowych, a nasi eksperci od reklamy online prowadzą promocję za ciebie.

Na obsługę sprzedaży w serwisach typu Allegro i podbój zagranicznych rynków też mamy gotowe rozwiązania, z których skorzystasz szybko i wygodnie.

Jak wygląda okres próbny?

Gdy zamówisz wersję testową sklepu, zaloguj się do panelu i korzystaj z wszystkich dostępnych funkcjonalności.

Po 14-dniach możesz dalej prowadzić biznes online, opłacając wybrany pakiet w abonamencie miesięcznym lub rocznym. Jeżeli nie przedłużysz usługi, sklep zostanie automatycznie dezaktywowany.

Jak uruchomić aplikację od Snapwear w sklepie i z niej korzystać?

Instalacja zajmie ci tylko kilka minut. Sprawdź!

  1. Załóż sklep na oprogramowaniu Shoper.
  2. Zainstaluj aplikację Print On Demand od Snapwear w swoim sklepie. Znajdziesz ją w Shoper App Store.
  3. Projektuj i sprzedawaj produkty ze swoimi nadrukami, korzystając z aplikacji Snapwear.
  4. Zlecaj Snapwear produkcję i wysyłkę zamówień do klientów, najpierw je opłacając.
  5. Rozliczaj się wyłącznie za sprzedane artykuły.


Szczegółową instrukcję instalacji aplikacji Snapwear w sklepie Shoper znajdziesz na YouTube oraz tutaj.

Ile kosztuje aplikacja Print On Demand od Snapwear?

Instalacja aplikacji i korzystanie z niej nic nie kosztuje. Wystarczy, że założysz sklep Shoper i pobierzesz aplikację Print On Demand z Shoper App Store.

Czy muszę płacić za magazynowanie produktów?

Z dostawcą aplikacji rozliczasz się jedynie za złożone i opłacone zamówienia przez klientów. Tym samym nie inwestujesz w towary z wyprzedzeniem i nie ponosisz żadnych kosztów związanych z przechowywaniem asortymentu.

Skąd dostarczane są zamówienia?

Zakupy są wysyłane z magazynu Snapwear, który odpowiada za produkcję, kompletowanie i nadanie paczek.

Jak wygląda proces zwrotu i reklamacji?

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta produkty personalizowane nie podlegają zwrotom. W przypadku reklamacji, klient kontaktuje się z tobą (ze sklepem), a ty wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne do Snapwear, który następnie wymienia produkt lub zwraca środki.