Shoper i cyber_Folks. Jeszcze więcej możliwości

Od 2005 roku działamy jako platforma sklepowa i pomagamy sprzedawać w internecie. A od 2025 razem z cyber_Folks budujemy największy ekosystem e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Ty też jesteś jego częścią.

Pracownicy Shopera i cyber_Folks

Przed nami nowy etap

Nowa strategia, świeże spojrzenie i siła połączenia Shopera z cyber_Folks. Wchodzimy w nowy etap, w którym wszystko działa szybciej, sprawniej i bardziej dla ciebie. Dowiedz się, co to oznacza dla twojego biznesu.
Jakub Dwernicki w biurze Shopera

Połączenie sił Shopera i cyber_Folks to prawdziwa rewolucja w e-commerce. Stawiamy na rozwój produktu, inwestujemy w nowe funkcje i integracje, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż.

Jakub Dwernicki
Chief Executive Officer w Shoperze

Robimy więcej z korzyścią dla ciebie

Nowa strategia to konkretne kierunki: więcej możliwości w sprzedaży zagranicznej, rozwój sprzedaży wielokanałowej, nowoczesny wygląd sklepu i precyzyjne dane. Wszystko po to, by twoje decyzje biznesowe były lepsze, a sprzedaż się rozwijała.

Sprzedaż międzynarodowa

Wiemy, jak docierać do zagranicznych klientów, bo działamy w Europie i dobrze rozumiemy rynki europejskie. Masz do dyspozycji narzędzia tworzone w oparciu o doświadczenia globalnych sprzedawców. Do tego płatności zagraniczne Stripe i przesyłki zagraniczne InPost, UPS.

Wygodna sprzedaż wielokanałowa

Zapewniamy jeszcze głębszą integrację z Apilo, by wygodniej zarządzać sprzedażą na Allegro, Amazonie i innych marketplace’ach. Bez przeskakiwania między systemami. Wszystko masz w jednym miejscu, a to oznacza wygodę, oszczędność czasu i większą sprzedaż.

Nowe szablony graficzne sklepu

Nowa kolekcja darmowych szablonów to coś więcej niż ładny wygląd. To nowoczesne, szybkie i elastyczne rozwiązania, które łatwo dopasujesz do swojego sklepu. Bez kodowania. Nasze szablony pobudzą twoją kreatywność i zachwycą kupujących.

Zaawansowane analizy i raporty

Więcej danych, mniej zgadywania. Dostarczymy ci nowe raporty, przejrzyste dashboardy i autorskie narzędzia AI, które robią robotę. Wiesz, co działa, co warto poprawić. Podejmujesz decyzje oparte na konkretnych danych o sprzedaży, konwersji i zachowaniach klientów.

Skupiamy się na rozwoju produktu i społeczności

Technologia i relacje ze sprzedawcami oraz partnerami to filary naszego rozwoju. To, co budujemy, powstaje w dialogu z pracownikami, sprzedawcami i partnerami. Dla nas liczy się każdy głos.
Nowa strategia w Shoperze stawia produkt w centrum uwagi. Zależy nam, by to właśnie produkt tworzył wartość dla klientów.
Patryk Pawlikowski
Dyrektor Produktu w Shoperze
700 specjalistów Shopera każdego dnia wspiera sprzedawców, by stali się liderami   swoich branż w Polsce i na świecie.
Artur Pajkert
Chief Marketing Officer w cyber_Folks
Stabilność i bezpieczeństwo to dwie wartości, które najlepiej charakteryzują naszą współpracę z Shoperem.
Oskar Lipiński
Właściciel sklepu e-daag.com.pl
Cenię współpracę z Shoperem, bo wiele rzeczy – jak wsparcie i aktualizacje – mam z głowy. Polecam z czystym sumieniem.
Mateusz Wężyk
CEO Digital Inspire
Innowacyjność, integracje i modyfikacje wszystkich elementów to są największe zalety Shopera.
Marta Ogrodowczyk - Trepczyńska
Właścicielka sklepu noteka.pl
Największe zalety Shopera to stały rozwój i doskonały stosunek jakości do ceny. Jest to numer 1 w Polsce, a nawet na świecie.
Cezary Nazar
Business Dev Manager Media4U
Specjaliści, partnerzy i klienci Shopera oraz cyber_Folks na konferencjach i targach e-commerce

Najczęściej zadawane pytania

Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z nami.

Tak - i to na lepsze. W 2025 roku Shoper rozwija się zgodnie z nową strategią grupy, w ramach której inwestujemy w nowe funkcje, integracje, wygląd sklepów oraz wsparcie sprzedaży wielokanałowej. Wszystko po to, by twój sklep sprzedawał jeszcze skuteczniej.

Wprowadzamy m.in. zaawansowane raporty sprzedażowe, nowe szablony sklepów, integracje z narzędziami AI, funkcję Single Sign-On (SSO), która pozwoli zapamiętać dane do logowania, adresy dostawy czy metody płatności. Wśród nowości są także głęboka integrację z Apilo, aby sprzedaż na Allegro, Amazonie i innych marketplace’ach była wygodniejsza.

Tak. Wprowadzamy nową kolekcję szablonów, które są szybsze, piękniejsze i łatwiejsze w personalizacji bez kodowania.

Nie. Nowe funkcje i integrację pojawiają się w  panelu twojego sklepu i możesz je włączyć, kiedy chcesz.

Wprowadzamy zaawansowane raporty, wizualizacje danych w formie graficznej. Pokazują sprzedaż, konwersję, zachowania klientów. Dzięki temu decyzje biznesowe podejmujesz szybciej i trafniej.

Tak. Sprzedajesz na świecie dzięki płatnościom zagranicznym, tj. Stripe, Przelewy24. Korzystasz też z integracji z firmami kurierskimi, które oferuję zaawansowane rozwiązania do wysyłki towarów na rynki zagraniczne.

Shoper obsługuje wszystkie popularne bramki płatności, m.in. Przelewy24, PayU, Stripe, Klarna, PayPal, GoPay i wiele innych – także pod kątem sprzedaży zagranicznej.

Tak. Nowe szablony są lepiej zoptymalizowane. Oznacza to, że strony sklepu ładują się szybciej i lepiej wypadają w wynikach wyszukiwania Google. To z kolei poprawia doświadczenie użytkownika i zwiększa szanse na sprzedaż.

Śledź naszego bloga, newsletter produktowy oraz zakładkę „Nowości” w panelu sklepu. Regularnie informujemy o nowych funkcjach, aktualizacjach i webinariach.

Zespoły Shopera i cyber_Folks dzielą się wiedzą, żeby pomagać szybciej i skuteczniej. Zadowolenie naszych klientów jest najważniejsze.

Przetestuj sklep internetowy przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.

Wypróbuj za darmo
Błąd systemu. Pracujemy nad tym. Spróbuj założyć sklep internetowy później.
Błąd systemu. Pracujemy nad tym. Spróbuj założyć sklep internetowy później.