Podając dane kontaktowe, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności.
To łatwiejsze niż myślisz. Przez 14 dni testuj wszystkie funkcje bez ograniczeń.
Tysiące opcji personalizacji strony bez znajomości programowania.
Ponad 90 gotowych modułów do wyboru. Zmieniaj elementy jednym kliknięciem.
Sklep prezentuje się dobrze na każdym ekranie i przeglądarce. Przyciągaj klientów na telefonach i tabletach.
Ulubione metody płatności widoczne w koszyku. Uproszczona ścieżka transakcji na każdym urządzeniu.
Nowy silnik sklepu oparty o technologię Storefront. Przystosowany do wymagań Google i innych wyszukiwarek.
Sprzedawaj więcej już od 1. dnia dzięki naszej ofercie specjalnej.
Gdy przetestujesz sklep i opłacisz abonament, otrzymasz kod rabatowy na aplikacje i aktywujesz pozostałe bonusy. Sprawdź regulamin promocji.
Stawiasz pierwsze kroki w e-commerce? Nasza solidna technologia i doświadczeni specjaliści sprawią, że prowadzenie sklepu internetowego to będzie świetna przygoda i dochodowy biznes.
Szukasz nowych kanałów dotarcia do kupujących i chcesz być w trendach? Jesteś w dobrym miejscu! Chętnie pomożemy ci rozwijać sprzedaż w branży e-commerce.
Potrzebujesz sprawdzonych i niezawodnych narzędzi, aby realizować więcej zamówień, sprzedawać za granicą? Zmień oprogramowanie sklepu internetowego przy naszym wsparciu.
Poznaj usługi, dzięki którym skutecznie sprzedajesz w internecie i dbasz o pozytywne doświadczenia kupujących.
Dzięki naszej platformie możesz sprzedawać bez magazynu, połączyć sklep z marketplace'ami i systemami księgowo-magazynowymi.
Pobierz autoryzowane dodatki i rozszerzenia, które sprawią, że sprzedaż online będzie lżejsza!
Docieraj do kupujących wcześniej niż inne marki. Generuj większy ruch na stronie. Mnóż liczbę zamówień dzięki dopasowaniu reklam do oferty sprzedaży i grupy odbiorców.
Założenie sklepu internetowego jest dziecinnie proste. Zacznij od próbnej wersji sklepu i sprawdź, jak działa panel administracyjny, ustaw wygląd strony sklepu oraz dodaj produkty. Poznaj również niezbędne integracje do sprzedaży online, tj. płatności elektroniczne, firmy kurierskie. Wszystko włączysz na dowolnym urządzeniu - komputerze, laptopie czy smartfonie. Spraw dokładną instrukcję, jak otworzyć sklep internetowy.
Żeby korzystać z bezpłatnej wersji sklepu, zostaw adres e-mail i kliknij “Wypróbuj za darmo”. Następnie wypełnij krótki formularz ze swoimi danymi.
Przez pierwsze 14 dni nic nie płacisz. To czas na testowanie oprogramowania i usług Shoper. Następnie wybierasz jeden z trzech pakietów - Standard, Standard+, Premium - i opłacasz go w modelu subskrypcji. Ceny zaczynają się od 25 zł netto miesięcznie. Szczegółowe informacje na temat abonamentów znajdziesz w cenniku na stronie.
Prowadzenie sklepu internetowego wymaga skrupulatnego planowania i działania w kilku kluczowych obszarach. Po pierwsze, musisz dokładnie zdefiniować swój cel biznesowy oraz wybrać platformę Shoper jako dostawcę oprogramowania i innych usług, które umożliwią ci sprzedaż w internecie. Ważnym elementem prowadzenia sklepu online jest także dbałość o aspekty techniczne, takie jak bezpieczeństwo transakcji i stabilność platformy. Konieczne jest również staranne opracowanie strategii marketingowej, obejmującej zarówno reklamę online w mediach społecznościowych czy wyszukiwarkach, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i zbudować świadomość marki. Wreszcie, regularna analiza danych sprzedażowych oraz opinie klientów pomogą ci na ciągłe doskonalenie oferty i zwiększenie zadowolenia kupujących.
W sklepie internetowym najlepiej oferować to, czego potrzebują i szukają użytkownicy. Wśród najchętniej zamawianych produktów w internecie od lat są ubrania, obuwie, kosmetyki i perfumy, książki, produkty farmaceutyczne, sprzęt RTV/AGD. Dużą popularnością cieszą sie także artykuły dziecięce, meble i elementy wystroju wnętrz oraz biżuteria.
Zgodnie z polskim prawem można prowadzić sklep internetowy bez posiadania firmy, rejestracji w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i uiszczania dodatkowych opłat z tytułu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego. Głównym warunkiem jest wysokość generowanych przychodów. W ramach działalności nierejestrowanej twój przychód ze sklepu nie może przekroczyć 75% minimalnego wynagrodzenia brutto, obowiązującego w kraju. Kwoty zmieniają się w zależności od wysokości średniej krajowej, ale to jest z reguły kilka tysięcy. Co ważne, do zarobków sklepu nie wlicza się twoja pensja z pracy na etacie. Czytaj więcej o działalności nierejestrowanej w sklepie internetowym.
Większość kupujących trafia do sklepów internetowych poprzez wyszukiwarkę Google – warto więc prowadzić w niej kampanie produktowe. Cennym kanałem do pozyskiwania nowych klientów w szybkim tempie są również reklamy w mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie i TikToku. Jeszcze inną formą promocji jest zwiększona widoczność oferty na popularnych platformach sprzedażowych - Allegro, Amazon, eMAG. W Shoper znajdziesz pełny i różnorodny pakiet promocji. Dowiedz się więcej o Shoper Kampanie.
Pozycjonowanie sklepu internetowego jest kluczowym elementem strategii marketingowej mającej na celu zwiększenie widoczności strony sklepu w wynikach wyszukiwania i przyciągnięcie większej liczby potencjalnych klientów. Istotne jest przede wszystkim umieszczanie w treściach na stronie słów, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkach, szukając butów, laptopa czy książki. Na wynik strony sklepu wpływ mają także czas ładowania i responsywność witryny, sposób tworzenia linków czy aktualizacja materiałów. Zamów bezpłatną konsultację SEO (Search Engine Optimization) i wyświetlaj się, jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.
Nazwa sklepu internetowego powinna być łatwa do zapamiętania, zrozumiała dla potencjalnych klientów oraz odzwierciedlać charakter oferowanych produktów lub usług. Dobrze jest wybrać unikalną nazwę, która wyróżni twój sklep internetowy spośród konkurencji. Przed wyborem nazwy zrób research i upewnij się, że nazwa nie narusza praw autorskich ani znaków towarowych innych firm. Wybierz domenę dla sklepu internetowego.
Zakres możliwości sklepu online możesz zwiększać na wiele sposobów, m.in. sprzedając w kilku kanałach jednocześnie - w sklepie i na marketplace’ach typu Allegro, integrując biznes z hurtowniami, które zapewnią szybki rozrost oferty, czy instalując aplikacje pomagające w komunikacji z klientami, zachęcające do kupowania większej liczby produktów.
Biznes internetowy powinien być atrakcyjny wizualnie i łatwy w nawigacji, aby użytkownicy mogli szybko odnaleźć potrzebne produkty. Strona powinna być responsywna, czyli dostosowana do różnych urządzeń, co zapewni użytkownikom komfortowe korzystanie niezależnie od używanego urządzenia. Ważne jest również zapewnienie bezpieczeństwa transakcji poprzez stosowanie certyfikowanego szyfrowania SSL oraz zabezpieczenia danych osobowych klientów. Ponadto, sklep powinien oferować przejrzyste i klarowne informacje o produktach, polityce zwrotów i dostawy, a także udostępniać różnorodne opcje płatności, aby zwiększyć komfort zakupów. Ważnym elementem jest również dbałość o obsługę klienta i szybką reakcję na zapytania oraz reklamacje, co buduje zaufanie i lojalność klientów. Sprawdź nasze szablony graficzne.
Jeśli chcesz sprzedawać na jednej z największych platform sprzedażowych w Europie, mając już sklep na platformie Shoper, wystarczy, że zarejestrujesz się jako sprzedawca na Allegro. Następnie dzięki aplikacji Apilo połącz dwa kanały sprzedaży. Zyskasz dwukierunkową i automatyczną wymianę danych, tj. opisy produktów, ceny, stany magazynowe, zamówienia. Czytaj więcej, jak sprzedawać na Allegro.
Shoper Storefront to nasza nowa technologia, która pozwala tworzyć i rozwijać sklep internetowy w wygodnym edytorze i bez znajomości programowania. Strona powstaje jak budowa z klocków. Samodzielnie dobierasz kolory i rozmiary, dowolnie je miksujesz i układasz tak, jak ci pasuje.
Shoper Storefront to także szybkie ładowanie stron i płynne działanie sklepu. Strona sklepu jest dobrze zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych i dostosowuje się do różnych urządzeń (desktop, mobile, tablet). Dodatkowo jest w stanie obsłużyć duży ruch, np. podczas wyprzedaży.
Shoper Storefront ma szerokie zastosowanie w branży e-commerce. Z technologii skorzystają m.in.:
Shoper Storefront to więcej niż atrakcyjny projekt strony. To całkowicie nowy silnik sklepu, który ułatwia proces zarządzania wyglądem strony. Przyspiesza działanie witryny i dostarcza mechanizmy dostosowane do zasad User Experience (UX). Wpływa na wszystko, co klient widzi i czego używa w twoim sklepie online: od strony głównej, przez karty produktów, po koszyk zakupowy.
Jeśli nie masz jeszcze sklepu na oprogramowaniu Shoper, załóż go i testuj za darmo przez 14 dni. A jeżeli już masz u nas sklep i jeszcze nie korzystasz z technologii Storefront, napisz na adres pomoc@shoper.pl. Korzystaj z zaawansowanych narzędzi, które zmienią sposób, w jaki projektujesz swoją stronę i rozwijasz jej możliwości.
Storefront to nowy silnik sklepu, z którego skorzystasz tak jak ze starszej technologii, w ramach abonamentu. Wystarczy, że uruchomisz bezpłatny, uniwersalny szablon graficzny lub zamówisz projekt sklepu dopasowany do swojej branży (płatne wersje szablonów są oznaczone w panelu sklepu znakiem Storefront).
Storefront to przede wszystkim więcej możliwości tworzenia wyglądu sklepu internetowego. W naszym nowym edytorze wizualnym masz do dyspozycji aż ponad 90 gotowych modułów. Tworzysz różne wersje językowe sklepu bez używania dodatkowych integracji. Projektujesz widoki stron pod konkretne urządzenia bez dodatkowego kodu - wsparcia programisty.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.