Migracja sklep internetowy Shoper Shoplo

Czasem „ładny” sklep to za mało i trzeba podjąć decyzję o przeniesieniu swojego biznesu na inną, bardziej funkcjonalną platformę e-commerce. Decyzja bywa trudna, ale opłacalna.

Każdy uruchomiony sklep w internecie weryfikuje pierwszy rok jego działania. Jednemu sprzedaż idzie jak burza, więc po roku wrzuca wyższy bieg i sprzedaje jeszcze więcej, innemu wciąż jest pod górkę, więc całą swoją energię poświęca na walkę o swoje miejsce na rynku. Albo w końcu się poddaje. Często jednak robi to zanim jeszcze rozejrzy się po rozwiązaniach konkurencyjnych i po sprawdzeniu, gdzie mógłby przenieść swój e-biznes.

Decyzja o migracji sklepu (np. z oprogramowania typu „open source” na SaaS, albo z konkurencyjnej platformy e-commerce) jest trudna, ale za każdym razem warta przemyślenia.

Na przykład jeśli czujesz, że twoje obecne oprogramowanie sklepu nie jest dostosowane do twoich potrzeb i masz problem z codzienną sprzedażą; masz wrażenie, że twoje możliwości sprzedażowe są ograniczone, a za wsparcie techniczne trzeba na przykład dodatkowo płacić – dobrze się rozejrzeć i poszukać czegoś istotnie dla siebie.

Platforma Shoper, na której pracuje najwięcej, bo ponad 10 tysięcy polskich sklepów internetowych, umożliwia migrację e-biznesów z każdej konkurencyjnej platformy. Szybko i wygodnie – po wcześniejszym ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów.

Sklep internetowy Wyposazenie Wnetrz

Na przykład każdy, kto też chce stworzyć dla siebie niepowtarzalne „miejsce” w sieci, powinien brać przykład ze sklepu Bihome.pl – który raz, że oferuje meble, lampy i dodatki od kreatywnych producentów artykułów do wystroju domów i mieszkań, ale przede wszystkim który przeniósł się z oprogramowania Shoplo na platformę Shoper właśnie. I zmienił otoczenia dla chęci łatwiejszej i efektywniejszej sprzedaży.

Właścicielka Bihome.pl, która – jak sama mówi – kilkanaście lat pracowała w wielkiej, międzynarodowej firmie, teraz chce się poświęcać swojej życiowej pasji, jaką jest design i „piękne przedmioty tworzące niezapomniane klimaty wspaniałych miejsc”. Dlatego sklep internetowy musi jej to maksymalnie ułatwiać.

A do tego potrzebny jest nie tylko ładny szablon graficzny, ale przede wszystkim oprogramowanie gwarantujące stabilność i bezpieczeństwo, wsparcie techniczne niezależne od posiadanej przez właściciela sklepu wiedzy oraz pomoc przy uruchamianiu sprzedaży.

Przenosząc swój sklep na Shoper można nie tylko skorzystać z wygodnej migracji, ale też ze wsparcia np. działu Customer Success, który pomaga sklepom w codziennej sprzedaży i konfiguracji, lub działu Shoper Kampanie – prowadzącego dla sklepów kampanie produktowe Google, pozyskujące zamówienia i klientów szybciej niż przy ruchu organicznym. I niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu.

Bo migrujemy nawet największych – czego dowodem Shoper Premium, czyli usługa gwarantująca migracje prowadzone przez doświadczonych specjalistów. Z bezbolesnym przeniesieniem bazy produktów, zamówień oraz klientów.

Jeśli też jesteś zainteresowany/a przeniesiem swojego sklepu – koniecznie napisz do nas.