Adresy śledzenia przesyłek kurierów na platformie Shoper
Poniżej znajdują się adresy śledzenia przesyłek, które należy wprowadzić w polu Adres śledzenia przesyłki edycji danej dostawy, w zakładce Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy
Adresy:
- Inpost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number={tracking_number}
- Poczta Polska: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}
- UPS: https://wwwapps.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&tracknum={tracking_number}
- GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match={tracking_number}
- DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={tracking_number}
- DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/laststatus.aspx?NR1={tracking_number}
- Fedex: https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?action=track&packageId={tracking_number}
Uwaga! Powyższe adresy są wyrażeniami kompletnymi, wklejamy je w całości i już nic do nich nie dopisujemy!
Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku: