Wypróbuj za darmo

    Adresy śledzenia przesyłek kurierów na platformie Shoper

    Poniżej znajdują się adresy śledzenia przesyłek, które należy wprowadzić w polu Adres śledzenia przesyłki edycji danej dostawy, w zakładce Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy

    Adresy:

    • Inpost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number={tracking_number}
    • Poczta Polska: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}
    • UPS: https://wwwapps.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&tracknum={tracking_number}
    • GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match={tracking_number}
    • DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={tracking_number}
    • DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/laststatus.aspx?NR1={tracking_number}
    • Fedex: https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?action=track&packageId={tracking_number}

     

    Uwaga! Powyższe adresy są wyrażeniami kompletnymi, wklejamy je w całości i już nic do nich nie dopisujemy!

    Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku:

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności