Jak dodać (utworzyć) grupę klientów?

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Co umożliwiają grupy klientów w sklepie Shoper?

Po stworzeniu grup klientów można:

  • dodać konkretnej grupie stały rabat,
  • stworzyć kupony rabatowe dla wybranej grupy klientów,
  • łatwiej prowadzić marketing poprzez wiadomości e-mail.

Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą swoich produktów w wielu miejscach, zamów darmową wycenę działań w Shoper.pl.

Dodawanie nowej grupy klientów sklepu Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Obsługa sklepu > Grupy klientów.
Kliknij przycisk: DODAJ GRUPĘ KLIENTÓW.
Przycisk dodaj - grupę produktów
Przycisk dodaj - grupę produktów
Wprowadź nazwę grupy, ewentualny stały rabat, zdecyduj, czy nowi klienci mają automatycznie trafiać do tej grupy i kliknij przycisk: ZAPISZ.
Formularz tworzenia grupy klientów
Formularz tworzenia grupy klientów

Następnie trzeba dodać klientów do grupy. Aby to zrobić należy wejść w edycję konkretnego klienta i w danych podstawowych przypisać go do wybranej grupy. Pełną instrukcję znajdziesz w artykule: Jak powiązać klienta z nowo stworzoną grupą klientów?

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co można zrobić z utworzoną grupą klientów w sklepie Shoper?
  • Jak dodać nową grupę dla klientów w Panelu administracyjnym sklepu?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności