Data publikacji: 21 marca 2016 Aktualizacja: 16 czerwca 2025

Zarządzanie kontami e-mail na serwerach poczty Shoper

Posiadając usługę poczty e-mail na naszych serwerach, zarządzanie kontami pocztowymi odbywa się w Panelu administracyjnym sklepu Shoper. Jeżeli szukasz informacji jak skonfigurować pocztę i zalogować się na skrzynkę czy dodać adres e-mail / utworzyć skrzynkę pocztową w Shoper – ten artykuł jest dla Ciebie.

Zarządzanie kontami pocztowym w Panelu administracyjnym sklepu możliwe jest po przejściu do zakładki: Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe.

Przetestuj dostępne funkcje i załóż darmowy sklep internetowy w ramach 14-dniowego okresu próbnego. Sprawdź bezpłatnie i bez ograniczeń możliwości platformy Shoper.

Dodawanie konta pocztowego w Panelu administracyjnym sklepu Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Ogólne (B) > Konta pocztowe (C), a następnie w prawym górnym rogu kliknij: + dodaj konto pocztowe (D).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe
Rys 1. Kliknij Dodaj konto pocztowe, aby rozpocząć proces tworzenia nowego konta pocztowego
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe
Rys 1. Kliknij Dodaj konto pocztowe, aby rozpocząć proces tworzenia nowego konta pocztowego
Wprowadź nazwę skrzynki – podaj tylko pierwszy człon, bez końcówki: @mojadomena.pl (zostanie ona dodana automatycznie), przykładowo: admin oraz dwukrotnie jednakowo hasło – minumum 8 znaków i kliknij DODAJ
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe
Rys 2. Podaj nazwę konta pocztowego oraz dwukrotnie hasło, które powinno mieć minimum 8 znaków
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe
Rys 2. Podaj nazwę konta pocztowego oraz dwukrotnie hasło, które powinno mieć minimum 8 znaków

Dopuszczalne są litery (a-z), cyfry (0-9), kropka (.), podkreślenie (_) oraz myślnik (-).

Logowanie do poczty z poziomu Panelu administracyjnego sklepu Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe.
W prawym górnym rogu kliknij przycisk: webmail – sprawdź pocztę.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe
Rys 3. Kliknij webmail – sprawdź pocztę, aby przejść do serwisu pocztowego
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe
Rys 3. Kliknij webmail – sprawdź pocztę, aby przejść do serwisu pocztowego
Panel administracyjny sklepu
Rys 4. W prawym górnym rogu panelu administracyjnego sklepu kliknij ikonę administratora, a następnie wybierz Skrzynka e-mail
Panel administracyjny sklepu
Rys 4. W prawym górnym rogu panelu administracyjnego sklepu kliknij ikonę administratora, a następnie wybierz Skrzynka e-mail
Wprowadź: Adres e-mail oraz Hasło do skrzynki i kliknij: Zaloguj.

Powiązane artykuły na temat skrzynki pocztowej w Shoper

Mogą zainteresować Cię również poniższe artykuły Centrum pomocy związane z ustawieniami skrzynki pocztowej w Shoper:

Wideo: konta pocztowe w sklepie internetowym Shoper

Zagadnienie kont pocztowych omówiliśmy w filmie instruktażowym na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: podstawowe informacje o koncie pocztowym w e-sklepie Shoper
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dodać konto pocztowe na platformie Shoper?
  • Jak przejść do skrzynki pocztowej z poziomu Panelu administracyjnego sklepu?
  • Lista artykułów zawierająca informacje o kontach pocztowych
  • Wideo poradnik: zarządzanie kontem pocztowym w sklepie internetowym Shoper
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności