Na czym polega wykluczanie i dodawanie produktów do reklam?
Istnieje możliwość wykluczania pojedynczych produktów, które według Ciebie nie powinny brać udziału w kampanii Google Ads, Facebook Ads czy Microsoft Ads. Po wykluczeniu taki produkt nie zostanie przesłany do pliku XML i nie będzie reklamowany.
Należy jednak mieć świadomość, że każde wykluczenie produktu ma wpływ na przebieg kampanii i może obniżać jej skuteczność. Tym samym bardzo ważna jest przemyślana decyzja, która będzie poparta konkretnymi danymi lub szczegółową analizą biznesową.
Po wykluczeniu produktów w dowolnym momencie możesz ponownie dodać je do grupy produktów reklamowanych.
Jak usunąć lub dodać wybrany produkt do reklam?
Do wyboru masz: Shoper Kampanie Google, Shoper Kampanie Facebook, Shoper Kampanie Microsoft.

Jak sprawdzić aktywność produktów w poszczególnych kampaniach reklamowych?
- Produkty w Google Ads
- Produkty w Facebook Ads
- Produkty w Microsoft Ads

W wyniku zastosowania danego filtra zobaczysz produkty, które są aktywne dla danej kampanii reklamowej.
Jeżeli w toku realizowanej dla Ciebie kampanii wykluczenie promowanego asortymentu ustalono bezpośrednio z Działem Shoper Kampanii, to takie wykluczenia nie będą widoczne w/w filtrach.
Warto zapamiętać!
- Jak działa mechanizm wykluczania i dodawania produktów do kampanii reklamowych?
- Jak wyłączyć lub wyłączyć dany produkt z udziału w kampanii reklamowej?
- Jak zweryfikowac czy dane produkty są aktywne w kampaniach reklamowych?