Jak doładować budżet Shoper kampanii Google Ads / Facebook Ads / Microsoft Ads?
Kampanie reklamowe Google Shopping lub Facebook Ads są aktywowane po zasileniu budżetu, który przeznaczony jest na działania reklamowe.
Jak zasilić budżet reklamowy dla Shoper Kampanie?



- Kwotę zasilenia konta (wpisz kwotę, lub wybierz ją za pomocą suwaka) (A)
- Formę płatności (B)
- Możliwość ustawienia automatycznego (C)
- Regulaminy do akceptacji (D)
Potwierdź wybrane ustawienia, klikając: ZAMAWIAM (E)

Jak zwiększyć dzienny budżet przeznaczony na Shoper Kampanie?
W Panelu administracyjnym sklepu możesz samodzielnie zwiększyć dzienny budżet kampanii, co pozwoli na przekierowanie jeszcze większej liczby klientów do twojego sklepu internetowego. W tym celu skorzystaj z suwaka:

Zachowanie ciągłości kampanii to większa szansa na jej powodzenie oraz umożliwia nieprzerwaną optymalizacje ustawień kampanii reklamowych.
Z tego powodu po pierwszym doładowaniu kampanii, zostanie włączona opcja: automatycznego doładowania kampanii, dzięki której Shoper Kampanie będą automatycznie doładowane (na około 3 dni przed wyczerpaniem się środków pieniężnych przeznaczonych na reklamy). Po twojej stronie będzie opłacenie faktury VAT wystawionej po automatycznym doładowaniu.
Odświeżenie wpłaty i pojawienie się jej w budżecie kampanii, ze względu na operacje księgowe oraz cykl aktualizacji danych w raporcie może potrwać do 24 godzin.
Jakie elementy decydują o powodzeniu kampanii reklamowych?
Dowiedz się co może wpływać na:
Warto zapamiętać!
- Jakie kroki podjąć, aby uzupełnić budżet reklamowy w Shoper Kampanie?
- W jaki sposób podnieść dzienny budżet w ramach kampanii reklamowej?
- Jakie czynniki wpływają na efektywność kampanii w Google i/lub na Facebooku?