Jak doładować budżet Shoper kampanii Google Ads / Facebook Ads / Microsoft Ads?

Data publikacji: 10 października 2020 Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2024

Kampanie reklamowe Google Shopping lub Facebook Ads są aktywowane po zasileniu budżetu, który przeznaczony jest na działania reklamowe.

Jak zasilić budżet reklamowy dla Shoper Kampanie?

W Panelu administracyjnym sklepu przejść do zakładki: Zwiększaj sprzedaż (A) > Google Ads / Facebook Ads / Microsoft Ads (B) (w zależności od rodzaju kampanii, z której korzystasz).
Panel Administracyjny sklepu > Kampanie > Google Ads / Facebook Ads / Microsoft Ads
Rys 1. Wybierz kampanię, którą chcesz zasilić
Panel Administracyjny sklepu > Kampanie > Google Ads / Facebook Ads / Microsoft Ads
Rys 1. Wybierz kampanię, którą chcesz zasilić
Jeśli nie masz jeszcze aktywnej kampanii reklamowej, uruchom ją, klikając: WŁĄCZ GOOGLE ADS (odpowiednio Facebook Ads i Microsoft Ads)
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Google Ads > Włącz Google Ads
Rys 2. Kliknij przycisk włączający daną kampanię
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Google Ads > Włącz Google Ads
Rys 2. Kliknij przycisk włączający daną kampanię
Jeśli posiadasz już aktywną kampanię, przejdź do jej ustawień i kliknij: ZASIL KONTO.
W Panelu administracyjnym sklepu możesz doładować budżet przeznaczony na kampanie reklamowe
Rys 3. Kliknij odpowiedni przycisk, aby rozpocząć doładowanie budżetu dla wskazanej kampanii reklamowej
W Panelu administracyjnym sklepu możesz doładować budżet przeznaczony na kampanie reklamowe
Rys 3. Kliknij odpowiedni przycisk, aby rozpocząć doładowanie budżetu dla wskazanej kampanii reklamowej
System przekieruje Cię do okna płatności, gdzie znajdziesz:
  • Kwotę zasilenia konta (wpisz kwotę, lub wybierz ją za pomocą suwaka) (A)
  • Formę płatności (B)
  • Możliwość ustawienia automatycznego (C)
  • Regulaminy do akceptacji (D)

Potwierdź wybrane ustawienia, klikając: ZAMAWIAM (E)

Panel zasilenia konta kampanii
Rys 4. Wybierz parametry zasilenia konta i kliknij: ZAMAWIAM
Panel zasilenia konta kampanii
Rys 4. Wybierz parametry zasilenia konta i kliknij: ZAMAWIAM
Po kliknięciu ZAMAWIAM, system przekieruje cię do bramki płatności.

Jak zwiększyć dzienny budżet przeznaczony na Shoper Kampanie?

W Panelu administracyjnym sklepu możesz samodzielnie zwiększyć dzienny budżet kampanii, co pozwoli na przekierowanie jeszcze większej liczby klientów do twojego sklepu internetowego. W tym celu skorzystaj z suwaka:

W Panelu administracyjnym sklepu Shoper przy pomocy suwaka możesz zmienić budżet kampanii reklamowej
Rys 3. Użyj suwaka w Panelu administracyjnym sklepu, aby zmienić budżet przeznaczony na reklamę.
W Panelu administracyjnym sklepu Shoper przy pomocy suwaka możesz zmienić budżet kampanii reklamowej
Rys 3. Użyj suwaka w Panelu administracyjnym sklepu, aby zmienić budżet przeznaczony na reklamę.

Zachowanie ciągłości kampanii to większa szansa na jej powodzenie oraz umożliwia nieprzerwaną optymalizacje ustawień kampanii reklamowych.

Z tego powodu po pierwszym doładowaniu kampanii, zostanie włączona opcja: automatycznego doładowania kampanii, dzięki której Shoper Kampanie będą automatycznie doładowane (na około 3 dni przed wyczerpaniem się środków pieniężnych przeznaczonych na reklamy). Po twojej stronie będzie opłacenie faktury VAT wystawionej po automatycznym doładowaniu.

Odświeżenie wpłaty i pojawienie się jej w budżecie kampanii, ze względu na operacje księgowe oraz cykl aktualizacji danych w raporcie może potrwać do 24 godzin.

Jakie elementy decydują o powodzeniu kampanii reklamowych?

Dowiedz się co może wpływać na:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakie kroki podjąć, aby uzupełnić budżet reklamowy w Shoper Kampanie?
  • W jaki sposób podnieść dzienny budżet w ramach kampanii reklamowej?
  • Jakie czynniki wpływają na efektywność kampanii w Google i/lub na Facebooku?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności