Ile kosztuje kampania reklamowa w Shoper Kampanie?
Zależy nam, aby twój sklep osiągał jak najlepsze wyniki sprzedażowe, dlatego rozliczamy się od efektu.
Nasz model rozliczenia zakłada, że pobieramy prowizję od wygenerowanej sprzedaży z kampanii. Bierzemy pod uwagę zamówienia pochodzące tylko z naszych działań reklamowych.
Model rozliczenia usługi Shoper Kampanie
Model rozliczenia składa się z dwóch części i wygląda następująco:
10% od wartości faktury + % od wygenerowanej sprzedaży (w zależności od osiągniętego ROAS)
Opłata za prowadzenie kampanii reklamowej
Od wpłaty na kampanię pobieramy 10% i wiąże się z to z prowadzeniem i optymalizacją kampanii.
Przykład: doładowujesz kampanię za 2000 zł, a Shoper pobiera prowizję 10%, czyli 200 zł.
Budżet kampanii wynosi 1800 zł i taka kwota pojawi się w raporcie kampanii (znajdującym się w Panelu administracyjnym sklepu w zakładce: Zwiększaj sprzedaż > Shoper Kampanie).
Budżet kampanii sprawdzisz w prosty sposób w panelu administracyjnym w zakładce Shoper Kampanie.
Prowizja od wygenerowanej sprzedaży przez kampanię reklamową
Po przeprowadzonej kampanii rozliczymy się od jej wyniku. Na początku każdego miesiąca otrzymasz fakturę prowizyjną za wygenerowaną sprzedaż pochodzącą z kampanii reklamowej. O tym, jaki zostanie pobrany % od sprzedaży decyduje wynik ROAS (czyli zwrot z wydatków na reklamę) za poprzedni miesiąc.
- jeżeli wskaźnik ROAS jest niższy niż 500%, zostanie pobrane 3% od wygenerowanej wartości sprzedaży.
- jeżeli wskaźnik ROAS jest równy lub wyższy niż 500%, zostanie pobrane 5% od wygenerowanej wartości sprzedaży.
ROAS to procentowo wyrażony stosunek przychodów do wydatków. Wartość wskaźniku ROAS możesz sprawdzić w każdej chwili w Panelu administracyjnym sklepu w sekcji menu: Shoper Kampanie.
- Więcej informacji w artykule: Gdzie sprawdzę wyniki reklam Shoper Kampanie?
Warto zapamiętać!
- Na jakich zasadach rozliczane są usługi Shoper Kampanie?
- Jakie opłaty są naliczane za obsługę kampanii reklamowej w Shoper?
- Od czego zależy wysokość prowizji od sprzedaży uzyskanej dzięki kampanii?