Ile kosztuje kampania reklamowa w Shoper Kampanie?

Data publikacji: 10 października 2020 Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2024

Zależy nam, aby twój sklep osiągał jak najlepsze wyniki sprzedażowe, dlatego rozliczamy się od efektu. 

Nasz model rozliczenia zakłada, że pobieramy prowizję od wygenerowanej sprzedaży z kampanii. Bierzemy pod uwagę zamówienia pochodzące tylko z naszych działań reklamowych.

Model rozliczenia usługi Shoper Kampanie

Model rozliczenia składa się z dwóch części i wygląda następująco: 

10% od wartości faktury + % od wygenerowanej sprzedaży (w zależności od osiągniętego ROAS)

Opłata za prowadzenie kampanii reklamowej

Od wpłaty na kampanię pobieramy 10% i wiąże się z to z prowadzeniem i optymalizacją kampanii.

Przykład: doładowujesz kampanię za 2000 zł, a Shoper pobiera prowizję 10%, czyli 200 zł. 

Budżet kampanii wynosi 1800 zł i taka kwota pojawi się w raporcie kampanii (znajdującym się w Panelu administracyjnym sklepu w zakładce: Zwiększaj sprzedaż > Shoper Kampanie). 

Budżet kampanii sprawdzisz w prosty sposób w panelu administracyjnym w zakładce Shoper Kampanie.

Prowizja od wygenerowanej sprzedaży przez kampanię reklamową

Po przeprowadzonej kampanii rozliczymy się od jej wyniku. Na początku każdego miesiąca otrzymasz fakturę prowizyjną za wygenerowaną sprzedaż pochodzącą z kampanii reklamowej. O tym, jaki zostanie pobrany % od sprzedaży decyduje wynik ROAS (czyli zwrot z wydatków na reklamę) za poprzedni miesiąc. 

  • jeżeli wskaźnik ROAS jest niższy niż 500%, zostanie pobrane 3% od wygenerowanej wartości sprzedaży. 
  • jeżeli wskaźnik ROAS jest równy lub wyższy niż 500%, zostanie pobrane 5% od wygenerowanej wartości sprzedaży. 
Przykład rozliczeń za prowadzoną reklamę w ramach usługi Shoper Kampanie
Rys 1. Kwota 738 zł w przykładzie wynika z doliczenia 23% VAT do faktury prowizyjnej 600 zł.
Przykład rozliczeń za prowadzoną reklamę w ramach usługi Shoper Kampanie
Rys 1. Kwota 738 zł w przykładzie wynika z doliczenia 23% VAT do faktury prowizyjnej 600 zł.

ROAS to procentowo wyrażony stosunek przychodów do wydatków. Wartość wskaźniku ROAS możesz sprawdzić w każdej chwili w Panelu administracyjnym sklepu w sekcji menu: Shoper Kampanie.

Jak sprawdzić ile wynosi wskaźnik ROAS dla mojej kampanii reklamowej - Shoper Kampanie?
Rys 2. Wartość wskaźnika ROAS dla kampanii reklamowej możesz sprawdzić w Panelu administracyjnym sklepu.
Jak sprawdzić ile wynosi wskaźnik ROAS dla mojej kampanii reklamowej - Shoper Kampanie?
Rys 2. Wartość wskaźnika ROAS dla kampanii reklamowej możesz sprawdzić w Panelu administracyjnym sklepu.
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Na jakich zasadach rozliczane są usługi Shoper Kampanie?
  • Jakie opłaty są naliczane za obsługę kampanii reklamowej w Shoper?
  • Od czego zależy wysokość prowizji od sprzedaży uzyskanej dzięki kampanii?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności