Poprawki
- Poprawiono defekt występujący przy łączeniu zamówień – zmiana dostawy lub płatności.
- Poprawiono defekt wyświetlania kodu wariantu w raporcie sprzedaży produktów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Przeczytaj także:
-
Jak mogę przedłużyć ważność usługi?
Dowiedz się, jak przed końcem ważności usługi zarejestrowanej w Shoper opłacić zamówienie na kolejny okres za pośrednictwem Panelu klienta.
-
Poziomy cenowe – cena hurtowa
W tym artykule dowiesz się, jak ustawić więcej niż jeden poziom cenowy w sklepie, po to by udostępniać klientom hurtowym niższą cenę hurtową.
-
Jak usunąć klientowi indywidualny rabat?
Za pośrednictwem Panelu administracyjnego sklepu Shoper możesz usunąć klientowi lub grupie klientów przyznany wcześniej rabat indywidualny.