Aktywacja więcej niż jednego poziomu cenowego w Shoper
Funkcja dwóch lub trzech poziomów cenowych umożliwia wprowadzenie dwóch lub trzech różnych cen każdego produktu.
Podstawowy poziom cen widoczny jest dla wszystkich klientów sklepu, natomiast drugi oraz trzeci są widoczne tylko dla klientów sklepu znajdujących się w grupie klientów powiązanej z danym poziomem cenowym.
Funkcjonalność możesz wykorzystywać jeżeli np. posiadasz klientów hurtowych, którym chcesz udostępnić do zakupu produkty w niższej niż regularna cenie (cena hurtowa).
Jak aktywować więcej niż jeden poziom cen w Shoper?
Aby aktywować więcej niż jeden poziom cenowy:


Import i/lub aktualizację cen hurtowych wielu produktów jednocześnie możesz wykonać za pomocą pliku CSV. Więcej na temat zarządzania plikami CSV dla asortymentu przeczytasz tutaj: Masowe dodawanie produktów.
Zmiana ceny hurtowej (zmiana / zwiększenie / zmniejszenie o wartość wyrażoną w walucie lub %) dla wielu produktów jednocześnie jest dostępna na liście asortymentu w zakładce: Obsługa sklepu (A) > Produkty (B). Zaznacz produkty (C) na liście za pomocą checkboxa i wybierz akcję: Zmień cenę hurtową (D) z menu multiakcji.

Przypisywanie poziomu ceny produktów do wybranych grup klientów
Po włączeniu funkcji dwóch lub trzech poziomów cenowych możesz określić, który poziom cen będzie widoczny dla poszczególnych grup klientów w sklepie internetowym. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w artykule:
Warto zapamiętać!
- Jak ustawić dwa lub trzy poziomy cen w sklepie internetowym?
- Jak zmienić poziom cenowy przy grupie klientów hurtowych?