Przypisanie poziomu cenowego do grupy klientów w sklepie

Data publikacji: 4 kwietnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 21 października 2024

Funkcja dwóch lub trzech poziomów cenowych umożliwia wprowadzenie dwóch lub trzech różnych cen każdego produktu.

Podstawowy poziom cen widoczny jest dla wszystkich klientów sklepu, natomiast drugi oraz trzeci są widoczne tylko dla klientów sklepu znajdujących się w grupie klientów powiązanej z danym poziomem cenowym.

Funkcjonalność możesz wykorzystywać jeżeli np. posiadasz klientów hurtowych, którym chcesz udostępnić do zakupu produkty w niższej niż regularna cenie (cena hurtowa).

Aktywacja poziomów cenowych w Panelu administracyjnym sklepu

W pierwszej kolejności aktywuj więcej niż jeden poziom cenowy, a następnie przystąp do przypisania innej ceny dla specjalnej grupy klientów w sklepie. Szczegółowe kroki znajdziesz w naszej instrukcji:

Jak przypisać poziom cenowy do grupy klientów?

Funkcja trzech poziomów cenowych dedykowana jest do obsługi klientów hurtowych lub specjalnych, którym chcesz udostępnić inne ceny. Aby skutecznie działała, należy utworzyć grupę klientów, powiązać klientów z grupą, a następnie przypisać ją do poziomu cenowego.

Żeby przypisać grupę klientów do poziomu cenowego:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Obsługa sklepu (A) > Grupy klientów (B). Edytuj grupę (C) w obrębie której klienci będą mieli dostęp do konkretnego poziomu cenowego i przyporządkuj jej właściwy: Poziom cenowy (D) – pamiętaj o zapisaniu zmian (E).
Panel administracyjny sklepu > Grupy klientów > Edycja grupy > Poziom cenowy
Rys 1. Wybierz odpowiedni poziom cenowy dla wybranej grupy klientów w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Grupy klientów > Edycja grupy > Poziom cenowy
Rys 1. Wybierz odpowiedni poziom cenowy dla wybranej grupy klientów w Panelu administracyjnym sklepu.

Klient będący członkiem grupy z przydzielonym poziomem cenowym, po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie zobaczy swoją cenę hurtową.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak ustawić dwa lub trzy poziomy dla cen produktów?
  • Jak przyporządkować poziom cenowy do wybranej grupy klientów sklepu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności