Aplikacja: Channels
W dużym skrócie Channels to telefon w chmurze. Pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń bezpośrednio w przeglądarce lub przy pomocy aplikacji mobilnej. Największą wartością aplikacji jest wyświetlanie danych o dzwoniącym. Dane te pobierane są z platformy Shoper, dzięki temu osoba obsługująca sklep zawsze wie, kto dzwoni i może szybko przejść do karty klienta w samej platformie.
Główne funkcjonalności to:
- Możliwość wykonywania i odbierania połączeń
- Wyświetlanie danych z Shopera podczas połączenia (na sam start Imię i Nazwisko + link do karty klienta)
- Aplikacja mobilna
- IVR (wybierz X aby połączyć się z daną osobą/działem)
- darmowy numer telefonu
- nagrywanie rozmów.
Z Channels możesz:
- Skończyć z rozmowami, które przypominają wywiady. Channels identyfikuje dzwoniącego na podstawie karty klienta zarejestrowanego w sklepie
- SŁączyć klientów bezpośrednio z odpowiednią osobą z działu obsługi klienta, wykorzystując narzędzie IVR
- SNagrywać rozmowy i wracać do nich bez ograniczeń czasowych.
Poza powyższymi funkcjami Channels oferuje wiele dodatkowych rozwiązań, aby usprawnić Twoją obsługę klientów. Niektóre z nich to:
- Numery Toll-free
- Przystępne ceny połączeń
- Podsłuch rozmów na żywo
- Międzynarodowe numery telefonów
- Darmowe połączenia przychodzące.
Jeśli chciałbyś wypróbować integrację Channels z Shoperem, musisz posiadać konto w Channels. Możesz założyć je bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu Shoper. Zacznij od zainstalowania aplikacji:
Instalacja aplikacji
- W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje
- Wyszukaj aplikację Channels a następnie kliknij w „Zainstaluj”
- Po akceptacji regulaminu Appstore kliknij Instaluj
- Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce Aplikacje > Moje aplikacje. Po jej opłaceniu możesz rozpocząć konfigurację. Kliknij w przycisk konfiguracji aplikacji
- Pojawi się pierwszy ekran aplikacji:
Konfiguracja aplikacji
Aby połączyć konto i uruchomić infolinię postępuj zgodnie z instrukcją spod tego linku.