Aplikacja: Channels

Data publikacji: 4 września 2020 Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

W dużym skrócie Channels to telefon w chmurze. Pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń bezpośrednio w przeglądarce lub przy pomocy aplikacji mobilnej. Największą wartością aplikacji jest wyświetlanie danych o dzwoniącym. Dane te pobierane są z platformy Shoper, dzięki temu osoba obsługująca sklep zawsze wie, kto dzwoni i może szybko przejść do karty klienta w samej platformie.

Główne funkcjonalności to:

  • Możliwość wykonywania i odbierania połączeń
  •  
  • Wyświetlanie danych z Shopera podczas połączenia (na sam start Imię i Nazwisko + link do karty klienta)
  • Aplikacja mobilna
  • IVR (wybierz X aby połączyć się z daną osobą/działem)
  • darmowy numer telefonu
  • nagrywanie rozmów.

Z Channels możesz:

  • Skończyć z rozmowami, które przypominają wywiady. Channels identyfikuje dzwoniącego na podstawie karty klienta zarejestrowanego w sklepie
  • SŁączyć klientów bezpośrednio z odpowiednią osobą z działu obsługi klienta, wykorzystując narzędzie IVR
  • SNagrywać rozmowy i wracać do nich bez ograniczeń czasowych.

Poza powyższymi funkcjami Channels oferuje wiele dodatkowych rozwiązań, aby usprawnić Twoją obsługę klientów. Niektóre z nich to:

  • Numery Toll-free
  • Przystępne ceny połączeń
  • Podsłuch rozmów na żywo
  • Międzynarodowe numery telefonów
  • Darmowe połączenia przychodzące.

Jeśli chciałbyś wypróbować integrację Channels z Shoperem, musisz posiadać konto w Channels. Możesz założyć je bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu Shoper. Zacznij od zainstalowania aplikacji:

Instalacja aplikacji

  1. W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje > Aplikacje
  2. Wyszukaj aplikację Channels a następnie kliknij w „Zainstaluj”
  3. Po akceptacji regulaminu Appstore kliknij Instaluj
  4. Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce Aplikacje > Moje aplikacje. Po jej opłaceniu możesz rozpocząć konfigurację. Kliknij w przycisk konfiguracji aplikacji
  5. Pojawi się pierwszy ekran aplikacji:

Konfiguracja aplikacji
Aby połączyć konto i uruchomić infolinię postępuj zgodnie z instrukcją spod tego linku.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności