Jak radzić sobie z kryzysami na Facebooku?
Kryzysom lepiej zapobiegać niż leczyć, ale na czym to tak naprawdę polega?
Najważniejsze zasady profilaktyki kryzysowej na Facebooku
W poniższym filmie wspominamy zarówno o najważniejszych zasadach profilaktyki kryzysowej, jak i o tym, co zrobić, gdy już mleko się rozlało.
Co robić, gdy na Facebooku pojawia się hejt?
Czy krytyka to jest samo, co hate? Jak je od siebie odróżnić?
Z poniższego filmu dowiesz się kiedy odpowiadać na zarzuty, a kiedy lepiej spauzować dyskusje. Jak realizować kasowanie komentarzy na Facebooku?
Jak publikować w social media bez ryzyka wpadek?
Na początek dowiedz się, jakimi określeniami poprawnie nazywać stronę na Facebooku. Poznaj 13 pomysłów, które pomogą zaprojektować ciekawy post, w którym możesz zaprezentować swój sklep czy produkt.
Wśród wymienionych pomysłów, opisujemy jak użyć: pytań, anegdot, zdjęć produktowych i kontekstowych, wyliczanek, ciekawostek, poradników, ankiet, podsumowań, user-generated content, udostępnień, procesu powstawania i pakowania produktu, korzystania z działalności stacjonarnej.
- Więcej informacji: jak uniknąć nieprzemyślanych postów w mediach społecznościowych?
Warto zapamiętać!
- czym jest hejt i czym różni się od krytyki?
- jak najlepiej postępować z „trollami”?
- jak możesz podejść do kasowania komentarzy na Facebooku?
- dlaczego czasem warto podjąć rękawicę i merytorycznie dyskutować z osobą krytykującą?