Jak radzić sobie z kryzysami na Facebooku?

Data publikacji: 14 stycznia 2019 Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2024

Kryzysom lepiej zapobiegać niż leczyć, ale na czym to tak naprawdę polega?

Najważniejsze zasady profilaktyki kryzysowej na Facebooku

W poniższym filmie wspominamy zarówno o najważniejszych zasadach profilaktyki kryzysowej, jak i o tym, co zrobić, gdy już mleko się rozlało.

Poradnik wideo: jak radzić sobie z kryzysami na Facebook?

Co robić, gdy na Facebooku pojawia się hejt?

Czy krytyka to jest samo, co hate? Jak je od siebie odróżnić?

Z poniższego filmu dowiesz się kiedy odpowiadać na zarzuty, a kiedy lepiej spauzować dyskusje. Jak realizować kasowanie komentarzy na Facebooku?

Poradnik wideo: jak radzić sobie z hejtem na Facebook?

Jak publikować w social media bez ryzyka wpadek?

Na początek dowiedz się, jakimi określeniami poprawnie nazywać stronę na Facebooku. Poznaj 13 pomysłów, które pomogą zaprojektować ciekawy post, w którym możesz zaprezentować swój sklep czy produkt.

Wśród wymienionych pomysłów, opisujemy jak użyć: pytań, anegdot, zdjęć produktowych i kontekstowych, wyliczanek, ciekawostek, poradników, ankiet, podsumowań, user-generated content, udostępnień, procesu powstawania i pakowania produktu, korzystania z działalności stacjonarnej.

Warto zapamiętać!
W powyższych poradnikach wideo zostało wyjaśnione:
  • czym jest hejt i czym różni się od krytyki?
  • jak najlepiej postępować z „trollami”?
  • jak możesz podejść do kasowania komentarzy na Facebooku?
  • dlaczego czasem warto podjąć rękawicę i merytorycznie dyskutować z osobą krytykującą?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności