Dlaczego nie mam przycisku „do koszyka”?

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 15 października 2024

Co zrobić, gdy nie wyświetla się przycisk do koszyka?

Przycisk: do koszyka nie jest wyświetlany w trzech przypadkach:

Włączona jest opcja: Tylko zalogowani widzą ceny (D) w zakładce: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Ustawienia rejestracji (C).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji > Tylko zalogowani widzą ceny
Rys 1. Sprawdź, czy opcja: Tylko zalogowani widzą ceny jest aktywna w ustawieniach rejestracji.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji > Tylko zalogowani widzą ceny
Rys 1. Sprawdź, czy opcja: Tylko zalogowani widzą ceny jest aktywna w ustawieniach rejestracji.
Włączona jest opcja: Wyłącz możliwość kupowania (D) w zakładce: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Zamówienia i koszyk (C).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Wyłącz możliwość kupowania
Rys 2. Wyłącz odpowiednie ograniczenie zakupów w twoim sklepie internetowym.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Wyłącz możliwość kupowania
Rys 2. Wyłącz odpowiednie ograniczenie zakupów w twoim sklepie internetowym.
Produkt ma ustawiony stan dostępności, w którym nie można dokonać zakupu (D). Działaniem konkretnych stanów dostępności zarządza się w zakładce: Ustawienia (A) > Produkty (B) > Statusy dostępności produktów (C).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Statusy dostępności produktów > Czy można kupować
Rys 3. Zaznacz, przy których statusach dostępności nie można dokonać zakupu w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Statusy dostępności produktów > Czy można kupować
Rys 3. Zaznacz, przy których statusach dostępności nie można dokonać zakupu w sklepie Shoper.

Przeczytaj również artykuł o porzuconych koszykach w sklepie internetowym na oprogramowaniu Shoper.

Jakie mechanizmy usprawniają stronę koszyka w sklepie internetowym?

Instrukcja: jak praktyki zastosować w koszyku, by zwiększyć sprzedaż?

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak rozwiązać problem z niewidocznym przyciskiem – do koszyka?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności