Dodatki do twojego sklepu: liczniki promocji i ponowne zamówienia

Data publikacji: 11 lutego 2021 Ostatnia aktualizacja: 30 stycznia 2025

Licznik czasu promocji oraz opcja „zamów podobnie” – z tymi dwoma dodatkami Twój sklep internetowy jeszcze lepiej może zachęcać klientów do zakupów.

Rys 1. Liczniki czasu promocji i funkcja ponownych zamówień zachęcają klientów do zakupów.
Rys 1. Liczniki czasu promocji i funkcja ponownych zamówień zachęcają klientów do zakupów.

Kontynuując nasz cykl prezentujący dodatki wspomagające sprzedaż w sklepach internetowych Shoper, przedstawiamy dwa kolejne, bardzo ciekawe rozwiązania, o które można wzbogacić także Twój biznes.

Liczniki czasu promocji

Aplikacja dostępna w ofercie App Store Shoper pozwala wyświetlać na stronie Twojego sklepu zegar, odliczający czas do końca ustawionej promocji.

Zegar może pojawiać się zarówno na karcie produktu, jaki w widoku listy produktów / kategorii (można też skonfigurować, w której kategorii produktów zegar ma się wyświetlać, a w której nie) – uciekający czas promocji to dodatkowa motywacja dla kupujących, by dodali promocyjny towar do koszyka i sfinalizowali transakcję zanim będzie za późno.

Rys 2. Przykładowe liczniki czasu do zakończenia promocji w sklepie Shoper.
Rys 2. Przykładowe liczniki czasu do zakończenia promocji w sklepie Shoper.

Liczniki czasu promocji to więc świetny dodatek wspomagający sprzedaż, ale nie tylko.

Aplikacja oferuje bowiem szereg możliwości konfiguracyjnych, m.in.: określenie, dla których promocji ma się wyświetlić zegar (możemy np. wyświetlić zegar tylko na tych produktach, którym promocja kończy się za 3 dni), możliwość ustawienia formatu licznika (tygodnie, dni, godziny, minuty, sekundy) czy możliwość wyświetlenia paska informacyjnego informującego o pozostałej liczbie promocyjnych produktów.

Co więcej, aplikacja cały czas jej rozwijana, a jej autorzy dodaje coraz więcej konfigurowalnych opcji.

Zamów ponownie

Dzięki aplikacji Zamów ponownie składanie zamówień będzie jeszcze łatwiejsze. Powracający klienci, którzy zamawiają te same produkty, nie muszą wyszukiwać ich po raz kolejny w sklepie. Jak to działa?

Aby móc skorzystać z opcji ponownego zamawiania, klient sklepu musi zalogować się na zarejestrowane konto w sklepie. Po przejściu do sekcji „Twoje zamówienia” zobaczy ostatnio przez siebie złożone, a obok nich przycisk: „Zamów podobnie”.

Rys 3. Przykład wdrożonej funkcji Zamów ponownie w sklepie Shoper.
Rys 3. Przykład wdrożonej funkcji Zamów ponownie w sklepie Shoper.

Aplikacja pozwala też na manipulowanie ponownym zamówieniem poprzez możliwość edycji tego, co chcemy zamówić. Innymi słowy daje nam możliwość wyboru, czy zamawiamy wszystkie produkty z danego zamówienia, czy może tylko część z nich lub w innej liczbie.

Ceny produktów są oczywiście aktualizowane i prezentowane zgodnie z ceną obowiązują danego dnia w sklepie.

Warto zapamiętać!
  • Jak działa dodatkowa aplikacja do sklepów Shoper – licznik czasu promocji?
  • Jak działa dodatkowa aplikacja do sklepów Shoper – zamów ponownie?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności