Instagram i Pinterest inspirują

Data publikacji: 26 czerwca 2015 Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2025

O potencjale serwisów społecznościowych świadczą liczby. Instagram gromadzi ponad 300 milionów osób na całym świecie, a Pinterest 72 miliony. Najwyższa pora, byś do nich dołączył.

ecommerce social media

Podczas gdy prawie każdy sklep internetowy posiada swój profil na Facebooku, nie każdy jest obecny w takich serwisach społecznościowych jak Instagram czy Pinterest. W poprzednich artykułach niejednokrotnie pisaliśmy o tym, że social media to doskonałe miejsce do dzielenia się pomysłami i inspiracjami. Sklepy, które prezentują swoje produkty na powyższych portalach z powodzeniem angażują odbiorców i zwiększają rozpoznawalność swojej marki. Poniżej pokażemy, jak my wykorzystujemy swoje profile na Instagramie i Pintereście.

Sklepy działające na platformie Shoper to kopalnia inspiracji! Nie tylko dla nas. Profil Shoper na Instagramie to dowód na to, że w e-sklepie możesz sprzedawać co chcesz i komu tylko chcesz. Wybieramy najciekawsze produkty i najładniejsze zdjęcia publikowane w naszych sklepach.

produkty shoper instagram

Dotychczas pośród wybranych “perełek” znalazły się m.in. produkty Arriba, The Bushy Beard, Żyrafy z szafy, Inki Pinki, Zuzia Górska, Cocoshki.

Pinterest daje nie tylko możliwość prezentacji treści graficznych, ale pozwala również na porządkowanie ich w tematyczne tablice. Na naszym profilu stworzyliśmy następujące: akcesoria dziecięce, wyposażenie domu, moda damska i wiele innych.

produkty shoper pinterest

Ponadto prezentujemy również najładniejsze skórki graficzne sklepów. Zależy nam by ciekawe pomysły miały szanse zaistnieć jeszcze szerzej.

Potencjał serwisów społecznośniowych jest ogromny – doskonałym dowodem na to są liczby. Z Instagrama korzysta 300 milionów osób na całym świecie. Natomiast Pinterest posiada ponad 72 miliony użytkowników, którzy łącznie utworzyli około miliarda tablic z grafikami.

Zaprezentowanie się na profilach społecznościowych to doskonały sposób na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Jeśli jeszcze nie korzystasz – zmień to już dziś. Załóż własny profil, dołącz też do naszych prezentacji ze swoją ofertą. Jeśli posiadasz w swoim sklepie ciekawe zdjęcia, a Twoje produkty wyróżniają się na tle innych, zgłoś chęć współpracy. Wystarczy, że zaczniesz obserwować nasze profile na Instagramie i Pintereście oraz skontaktujesz się z nami.

Dołącz do naszych społeczności już dziś!

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności