Poczta Polska: Konfiguracja integracji i tworzenie przesyłek
- Co umożliwia integracja sklepu z kontem eNadawcy Poczty Polskiej?
- Konfiguracja integracji Poczta Polska w sklepie Shoper
- Jak utworzyć przesyłkę i przesłać ją do eNadawca Poczta Polska?
- Powiązane artykuły na temat integracji z eNadawcą Poczty Polskiej
- Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?
Co umożliwia integracja sklepu z eNadawcą Poczty Polskiej?
Integracja z eNadawcą Poczty Polskiej umożliwia tworzenie przesyłek listowych i paczek krajowych oraz zagranicznych.
Dodatkowo dla przesyłek wysyłanych poza granice Unii Europejskiej o typie:
- GLOBAL Expres (w Panelu administracyjnym sklepu pod nazwą: global expres),
- Zagraniczna paczka (w Panelu administracyjnym sklepu pod nazwą: paczka zagraniczna),
- Zagraniczna przesyłka polecona (w Panelu administracyjnym sklepu pod nazwą: przesyłka polecona zagraniczna) – dla dokumentów powyżej 250g oraz towarów,
- EMS (w Panelu administracyjnym sklepu pod nazwą: EMS),
Jako nadawca masz możliwość uzupełnienia deklaracji celnej.
Poniższa instrukcja przeprowadzi cię przez integrację twojego sklepu z kontem: eNadawcy Poczty Polskiej i wskaże jak utworzyć przesyłkę do zamówienia w Panelu administracyjnym sklepu.
Integracja obsługuje również usługę: Pocztex 2.0 w wariantach: Pocztex 2.0 oraz Pocztex 2.0 na dziś.

Jeżeli posiadasz już konto w eNadawcy przygotuj: login oraz hasło. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w eNadawcy, wejdź na stronę: Poczta Polska – ELEKTRONICZNY NADAWCA, a następnie przejdź do zakładki: Nie masz konta? Wyślij formularz i zarejestruj konto.
Jak skonfigurować integrację Poczta Polska w sklepie Shoper?


Uzupełnij resztę pól zgodnie z twoimi oczekiwaniami i zapisz zmiany u dołu strony.



Tworzenie przesyłki do zamówienia
Powiązane artykuły nt. integracji z eNadawcą Poczty Polskiej
Powiązane artykuły pomocy o zbliżonej tematyce do eNadawcy Poczty Polskiej.
Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?
Obejrzyj film opisujący konfiguracje form dostaw i płatności w sklepie Shoper.
Spraw, by proces zwrotów i reklamacji był równie przyjemny dla twoich klientów, jak dla ciebie. Z aplikacją Shoper Zwroty obsługa tych procesów staje się prosta i wygodna.
Warto zapamiętać!
- Jakie opcje dla przesyłek oferuje Integracja z eNadawca Poczty Polskiej?
- Jak aktywować formy dostawy Poczta Polska w sklepie internetowym?
- Jak wygenerować przesyłkę przy konkretnym zamówieniu?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o Poczcie Polskiej?
- Wideo poradnik: jak włączyć wybrane formy dostaw i płatności w Shoper?