Jak dodać produkt do zamówienia?
W pewnych sytuacjach, administrator musi ręcznie dodać lub zamienić produkty znajdujące się w jakimś zamówieniu, np. klient chce złożyć zamówienie telefoniczne, bądź po złożeniu zamówienia dzwoni z prośbą o jego edycję. Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej poniżej.
Dodawanie produktów do wybranego zamówienia w sklepie

W tym miejscu możesz edytować produkty będące w koszyku, np. zmieniać ich ilość.



Sprawdź też, jak edytować dane klienta na zamówieniu w instrukcji: Poprawa danych bilingowych.
Przekazywanie informacji klientowi za pomocą publicznej notatki w zamówieniu
Instrukcja: jak przekazać jakąś informację klientowi w zamówieniu?
Tworzenie zamówienia w sklepie przez administratora
Instrukcja: jak dodać nowe zamówienie za pośrednictwem Panelu administracyjnego sklepu?
Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz fakturowania w sklepie Shoper
Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w poniższym filmie instruktażowym na YouTube:
Zapoznaj się z funkcjonalnościami dostępnych pakietów dla sklepów internetowych i wybierz ten, który będzie najlepiej odpowiadał twoim wymaganiom.
Warto zapamiętać!
- Jak wprowadzić kolejny produkt do założonego zamówienia w sklepie internetowym?
- Wideo poradnik: jak zrealizować złożone zamówienie w e-sklepie Shoper?