Jak dodać uwagi dla klienta do zamówienia?
Uwagi do zamówienia można wykorzystać w dwóch przypadkach:
- Jeśli chcemy dodać notatkę dla siebie (np. aby pamiętać o dołączeniu gratisu) – notatka prywatna,
- Chcemy przekazać jakąś informację klientowi – notatka publiczna.
Dodawanie uwagi do zamówienia, by przekazać informację dla siebie lub klienta
Notatki prywatne są widoczne dla administratora w podglądzie zamówienia, natomiast notatki publiczne są widoczne dla klientów na stronie ze szczegółami zamówienia.
Dodawanie produktu do zamówienia przez administratora sklepu
Instrukcja: jak dołączyć kolejny produkt do złożonego zamówienia w sklepie?
Tworzenie nowych zamówień bezpośrednio w Panelu administracyjnym sklepu
Instrukcja: jak administrator może dodać nowe zamówienie w sklepie?
Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz faktury w sklepie Shoper
Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w filmie instruktażowym na naszym kanale YouTube.
Ciekawym sposobem na podniesienie sprzedaży w e-sklepie jest kampania reklamowa w narzędziach Microsoft.
Warto zapamiętać!
- Jak zdefiniować uwagę (notatkę publiczną lub prywatną) przy wybranym zamówieniu?
- Wideo poradnik: jak wygląda realizacja zamówienia w sklepie internetowym Shoper?