Jak dodać uwagi dla klienta do zamówienia?

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 17 października 2024

Uwagi do zamówienia można wykorzystać w dwóch przypadkach:

  • Jeśli chcemy dodać notatkę dla siebie (np. aby pamiętać o dołączeniu gratisu) – notatka prywatna,
  • Chcemy przekazać jakąś informację klientowi – notatka publiczna.

Dodawanie uwagi do zamówienia, by przekazać informację dla siebie lub klienta

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Obsługa sklepu (A) > Zamówienia (B). W kolumnie Akcje przy interesującym zamówieniu, kliknij przycisk: Uwagi (C).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Uwagi
Rys 1. Przy odpowiednim zamówieniu wybierz z menu akcji głównych opcję: Uwagi.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Uwagi
Rys 1. Przy odpowiednim zamówieniu wybierz z menu akcji głównych opcję: Uwagi.
W oknie, które się pojawiło dodaj notatkę dla siebie (B) lub klienta (A) i kliknij przycisk: ZAPISZ (C).

Notatki prywatne są widoczne dla administratora w podglądzie zamówienia, natomiast notatki publiczne są widoczne dla klientów na stronie ze szczegółami zamówienia.

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Uwagi > Formularz
Rys 2. W wyświetlonym oknie możesz podać publiczną i prywatną uwagę do zamówienia internetowego.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Zamówienia > Uwagi > Formularz
Rys 2. W wyświetlonym oknie możesz podać publiczną i prywatną uwagę do zamówienia internetowego.

Dodawanie produktu do zamówienia przez administratora sklepu

Instrukcja: jak dołączyć kolejny produkt do złożonego zamówienia w sklepie?

Tworzenie nowych zamówień bezpośrednio w Panelu administracyjnym sklepu

Instrukcja: jak administrator może dodać nowe zamówienie w sklepie?

Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz faktury w sklepie Shoper

Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w filmie instruktażowym na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: łatwość i wygoda obsługi zamówień w Panelu administracyjnym sklepu

Ciekawym sposobem na podniesienie sprzedaży w e-sklepie jest kampania reklamowa w narzędziach Microsoft.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zdefiniować uwagę (notatkę publiczną lub prywatną) przy wybranym zamówieniu?
  • Wideo poradnik: jak wygląda realizacja zamówienia w sklepie internetowym Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności