Jak dokonać zwrotu środków za pomocą Klarna?
Jeśli pojawi się potrzeba wykonania zwrotu środków kupującemu, który opłacił zamówienie za pomocą Klarny, to taki zwrot wykonasz wygodnie i bezpośrednio z poziomu Panelu administracyjnego sklepu Shoper. Mechanizm zwrotu działa na takiej samej zasadzie jak w przypadku zwrotów w Shoper Płatności x Autopay
Co to Klarna?
Klarna to szwedzki bank dostarczający znane na całym świecie płatności odroczone. To także międzynarodowa instytucja finansowa, której usługi znane są w 45 krajach. Z usług Klarna korzysta ponad 150 mln kupujących i ponad 500 tys. sprzedawców na całym świecie.
„Zapłać za 30 dni” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych usług finansowych w e-commerce, która dzięki integracji Klarna i Shoper może być dostępna także w Twoim sklepie.
Kupujący korzystający z płatności Klarna ma 30 dni na uregulowanie płatności bez ponoszenia dodatkowych opłat czy prowizji. Ty natomiast otrzymujesz środki od razu po wysłaniu towaru zamówionego przez kupującego.
Konfiguracja płatności Klarna w Panelu administracyjnym sklepu Shoper
Instrukcja: jak poprawnie uruchomić płatności odroczone Klarna w Shoper?
Wykonaj zwrot w zamówieniu opłaconym przez Klarna



Prawidłowa obsługa zamówień z płatnością Klarna
Poprawnie działająca integracja między Shoper, a Klarną oparta jest w dużej mierze o właściwe zarządzanie statusami zamówień złożonych w sklepie. Więcej na ten temat znajdziesz w artykule: jak obsługiwać zamówienia opłacone przy użyciu Klarny?
Najczęściej zadawane pytania o płatności Klarna
Artykuł: zbiór pytań i odpowiedzi pojawiających się w kontekście płatności odroczonych Klarna.
Warto zapamiętać!
- jak dokonać zwrotu środków przez Klarna przez panel administracyjny Shoper