Jak dokonać zwrotu środków za pomocą Klarna?

Data publikacji: 15 kwietnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 24 października 2024

Jeśli pojawi się potrzeba wykonania zwrotu środków kupującemu, który opłacił zamówienie za pomocą Klarny, to taki zwrot wykonasz wygodnie i bezpośrednio z poziomu Panelu administracyjnego sklepu Shoper. Mechanizm zwrotu działa na takiej samej zasadzie jak w przypadku zwrotów w Shoper Płatności x Autopay

Co to Klarna?

Klarna to szwedzki bank dostarczający znane na całym świecie płatności odroczone. To także międzynarodowa instytucja finansowa, której usługi znane są w 45 krajach. Z usług Klarna korzysta ponad 150 mln kupujących i ponad 500 tys. sprzedawców na całym świecie.

„Zapłać za 30 dni” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych usług finansowych w e-commerce, która dzięki integracji Klarna i Shoper może być dostępna także w Twoim sklepie.

Kupujący korzystający z płatności Klarna ma 30 dni na uregulowanie płatności bez ponoszenia dodatkowych opłat czy prowizji. Ty natomiast otrzymujesz środki od razu po wysłaniu towaru zamówionego przez kupującego.

Konfiguracja płatności Klarna w Panelu administracyjnym sklepu Shoper

Instrukcja: jak poprawnie uruchomić płatności odroczone Klarna w Shoper?

Wykonaj zwrot w zamówieniu opłaconym przez Klarna

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Obsługa sklepu > Zamówienia i przejdź do edycji zamówienia, opłaconego formą płatności Klarna, dla którego chcesz wykonać zwrot.
Będąc w edycji zamówienia, kliknij: ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Edycja produktu > Zarządzanie transakcjami
Rys 1. Będąc w edycji zamówienia: kliknij ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Edycja produktu > Zarządzanie transakcjami
Rys 1. Będąc w edycji zamówienia: kliknij ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI
W kolejnym oknie kliknij: ZWROT
Panel administracyjny sklepu > Edycja zamówienia > Zarządzanie transakcjami > Zwrot
Rys 2. W szczegółach płatności zamówienia kliknij: ZWROT
Panel administracyjny sklepu > Edycja zamówienia > Zarządzanie transakcjami > Zwrot
Rys 2. W szczegółach płatności zamówienia kliknij: ZWROT
Podaj liczbę produktów (A), których dotyczy zwrot, podaj: właściwą wartość zwrotu (B), którą chcesz oddać do klienta, upewnij się, że wybrana została forma płatności Klarna (C), na końcu kliknij: ZWROT (D), aby potwierdzić wykonanie dyspozycji zwrotu.
Edycja zamówienia > Zarządzanie transakcjami > Szczegóły zwrotu
Rys 3. Podaj ilość oraz wartość zwracanych produktów
Edycja zamówienia > Zarządzanie transakcjami > Szczegóły zwrotu
Rys 3. Podaj ilość oraz wartość zwracanych produktów

Prawidłowa obsługa zamówień z płatnością Klarna

Poprawnie działająca integracja między Shoper, a Klarną oparta jest w dużej mierze o właściwe zarządzanie statusami zamówień złożonych w sklepie. Więcej na ten temat znajdziesz w artykule: jak obsługiwać zamówienia opłacone przy użyciu Klarny?

Najczęściej zadawane pytania o płatności Klarna

Artykuł: zbiór pytań i odpowiedzi pojawiających się w kontekście płatności odroczonych Klarna.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak dokonać zwrotu środków przez Klarna przez panel administracyjny Shoper
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności