Jak liczone są konwersje z kampanii Google Shopping?
Wyświetlanie zamówień pochodzących z Google Ads
Wszystkie zamówienia pochodzące z kampanii reklamowej Google Shopping możesz filtrować w Panelu administracyjnym sklepu:
Zasady liczenia konwersji w kampaniach Google Shopping
Takie zamówienie przypisane do kampanii będzie widoczne w raporcie wyników reklamy w Panelu administracyjnym sklepu w zakładce: Zwiększaj sprzedaż > Google Ads/Facebook Ads/Microsoft Ads.
Kiedy i jak zwiększać budżet kampanii reklamowej w Google?
Korzystając z reklamy Google Shopping płacisz tylko za kliknięcie, czyli za każdego użytkownika przekierowanego do Twojego sklep – potencjalnego klienta. Nie płacisz za wyświetlanie reklamy, a jest to wartość dodana, ponieważ użytkownicy stykają się z Twoją marką i ją identyfikują.
Wydatki ustalane są według kwoty doładowania kampanii, która rozdzielana jest na odpowiednią ilość dni. Tym sposobem otrzymujemy budżet dzienny, od którego zależy ilość kliknięć w danym dniu. Jeżeli zależy nam na większej ilości kliknięć – budżet musi być proporcjonalnie wyższy.
Kampanie optymalizujemy tak, aby w danym budżecie reklama wyświetlała się możliwie często i trafiała do klientów zainteresowanych asortymentem. To Ty decydujesz jaki budżet zostanie przeznaczony na kampanię.
- Więcej informacji: jak efektywnie zwiększać wydatki reklamowe w Shoper Kampanie?
Warto zapamiętać!
- jak wyszukać zamówienia, które są wynikiem kampanii w Google Ads?
- w jaki sposób analizowane są konwersje z kampanii reklamowej w Google?
- jak efektywnie podnosić budżet na kampanie Google Ads?