Jak przenieść sklep z Shoplo na platformę Shoper?
Zobacz, co daje Ci przeniesienie sklepu internetowego Shoplo na oprogramowanie Shoper i jakie korzyści zyskujesz na nowej, funkcjnonalnej platformie.
Każdy uruchomiony sklep w internecie weryfikuje pierwszy rok jego działania. Jednemu sprzedaż idzie jak burza, więc po roku wrzuca wyższy bieg i sprzedaje jeszcze więcej, innemu wciąż jest pod górkę, więc całą swoją energię poświęca na walkę o swoje miejsce na rynku. Albo w końcu się poddaje. Często jednak robi to zanim jeszcze rozejrzy się po rozwiązaniach konkurencyjnych i po sprawdzeniu, gdzie mógłby przenieść swój e-biznes.
Masz sklep Shoplo? Zobacz, jak możesz go przenieść na Shoper.
Co daje Ci przeniesienie sklepu na Shoper?
Decyzja o migracji sklepu (np. z oprogramowania typu „open source” na SaaS, albo z konkurencyjnej platformy e-commerce) jest trudna, ale za każdym razem warta przemyślenia.
Na przykład jeśli czujesz, że Twoje obecne oprogramowanie sklepu nie jest dostosowane do Twoich potrzeb i masz problem z codzienną sprzedażą; masz wrażenie, że Twoje możliwości sprzedażowe są ograniczone, a za wsparcie techniczne trzeba na przykład dodatkowo płacić – dobrze się rozejrzeć i poszukać czegoś lepszego dla siebie.
Platforma Shoper, na której pracuje najwięcej, bo ponad 20 tysięcy polskich sklepów internetowych, umożliwia migrację e-biznesów z każdej konkurencyjnej platformy. Szybko i wygodnie – po wcześniejszym ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów.
Niezależnie od tego, gdzie teraz sprzedajesz i prowadzisz swój sklep online, możesz go przenieść na oprogramowanie Shoper i zacząć sprzedawać na najpopularniejszej w Polsce platformie e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (możesz wybrać abonament roczny lub miesięczny).
Pomagamy przenieść i uruchomić u nas sklepy internetowe, pracujące na oprogramowaniu Shoplo, Woocommerce, PrestaShop, OpenCart, Magento, KQS, Joomla, WIX, Sky-Shop, Sote Shop, Shopify, cStore, IAI/Idosell, RedCart, ale także z innych, autorskich rozwiązań.
Przeczytaj więcej o możliwościach migracji Twojego sklepu na Shoper.
Dlaczego warto przenieść sklep na Shoper?
Przykładem sklepu internetowego, który kiedyś pracował na oprogramowaniu Shoplo, a teraz na Shoper jest Bihome.pl, oferujący meble, lampy i dodatki od kreatywnych producentów artykułów do wystroju domów i mieszkań.
Właścicielka Bihome.pl, która – jak sama mówi – kilkanaście lat pracowała w wielkiej, międzynarodowej firmie, teraz chce się poświęcać swojej życiowej pasji, jaką jest design i „piękne przedmioty tworzące niezapomniane klimaty wspaniałych miejsc”. Dlatego sklep internetowy musi jej to maksymalnie ułatwiać.
Sklep Bihome.pl przeniósł się z Shoplo na Shoper.
A do tego potrzebny jest nie tylko ładny szablon graficzny, ale przede wszystkim oprogramowanie gwarantujące stabilność i bezpieczeństwo, stałe wsparcie techniczne niezależne od posiadanej przez właściciela sklepu wiedzy oraz pomoc przy uruchamianiu sprzedaży. Taką oferuje w Shoper m.in. dział Customer Success – po przejściu na Shoper możesz skorzystać z profesjonalnego wsparcia na każdym etapie prowadzenia swojego biznesu.
Sprawdź opinie właścicieli, którzy sprzedają na Shoper.
Korzyści z przejścia na Shoper
Shoper to najpopularniejsza i stale dostarczająca nowe rozwiązania platforma e-commerce w Polsce. Wszystkie sklepy przechodzące na nasze oprogramowanie zyskują dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz wsparcia technicznego, które pozwala skupić się na zwiększaniu sprzedaży i odnoszeniu dalszych sukcesów w handlu online. Shoper posiada setki wbudowanych funkcji obsługiwanych z poziomu nowoczesnego, intuicyjnego panelu sklepu i maksymalnie ułatwia sprzedaż w internecie.
Przechodząc na oprogramowanie Shoper, masz…
- gwarancję stabilnego działanie sklepu (nasza dostępność usług jest na poziomie 99,9%),
- zapewniony całodobowy monitoring platformy,
- wszystkie najważniejsze narzędzia do prowadzenia sklepu i sprzedaży w jednym (w tym system nowoczesnych płatności i integracje dostaw),
- dostęp do narzędzi dodatkowych (Shoper App Store),
- wsparcie przy prowadzeniu kampanii reklamowych w Google i na Facebooku,
- możliwość sprzedaży przez wiele kanałów naraz (ErpBox),
- program lojalnościowy dla klientów sklepu,
- system rekomendacji produktowych,
- i wiele więcej.
Dla dużych i wymagających e-biznesów prowadzimy usługę Shoper Premium. Dedykowana jest największym i szybko rosnącym sklepom internetowym, które wymagają indywidualnego podejścia. Na przykład zaprojektowania i wdrożenia zaawansowanego wyglądu strony oraz obsługi ruchu i zamówień znacznie ponad przeciętną. W Shoper Premium sklepy internetowe działają na elastycznej i autoskalowalnej infrastrukturze, której wydajność automatycznie dopasowuje się do aktualnego ruchu na stronie. Dzięki temu sklep zawsze działa z maksymalną prędkością, niezależnie od obciążenia. To szczególnie ważne dla firm i sklepów, które robią popularne akcje sprzedażowe lub kupują reklamy w telewizji, czym napędzają ponadprzeciętny ruch w danym okresie.
Sklep Lullalove przeniósł się z Shoplo na Shoper Premium.
Jak skorzystać z migracji na Shoper?
Przenosząc swój sklep na Shoper skorzystasz z wygodnej i bezpiecznej migracji, o jaką zadbają nasi doświadczeni specjaliści. Tak, by przenosiny były dla Ciebie i Twojego sklepu jak najbardziej komfortowe. Przechodząc na Shoper możesz też liczyć na pomoc działu Customer Success, który pomaga sklepom w codziennej sprzedaży i konfiguracji oraz działu Shoper Kampanie, prowadzącego dla naszych sklepów kampanie produktowe Google, pozyskujące zamówienia i klientów szybciej niż przy ruchu organicznym. I niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu.
Sklep internetowy Tuli Otuli przeniósł się z Shoplo na Shoper Premium.
Jeśli jesteś zainteresowany/a przeniesieniem swojego sklepu na Shoper – koniecznie napisz do nas. Pod tym adresem odpowiemy też na wszystkie Twoje pytania.