Data publikacji: 21 listopada 2012
Aktualizacja: 7 marca 2025
Jak przygotować e-sklep na okres największych zakupów przedświątecznych?
Dla sklepów internetowych ostatnie dwa miesiące roku kalendarzowego to okres najbardziej intensywnej sprzedaży w sieci. W tym czasie spory procent sklepów odnotowuje nawet kilkudziesięciokrotny wzrost przychodu.
Z roku na rok jest coraz więcej robiących świąteczne sprawunki w sieci. Składa się na to wiele czynników: konkurencyjność oferty sklepów, wygoda zakupów zza monitora, oszczędność czasu i pieniędzy (choćby na paliwo oraz spontaniczne wydatki), dostawa do domu lub odbiór w wygodnym dla zamawiającego miejscu i czasie, wzrost zaufania do transakcji zawieranych on-line.
Jednocześnie ostatnie tygodnie roku to czas bardzo intensywnej pracy dla właścicieli e-sklepów – jak najlepiej przygotować się do tego okresu? O czym należy pamiętać:
To tylko kilka tygodni w roku, które zwykle niezależnie od branży, w jakiej działa sklep są czasem zwiększonych obrotów. W mediach coraz więcej mówi się o zaletach zakupów w sieci – a z roku na rok, coraz więcej osób z nich korzysta. Jako właściciel sklepu zaplanuj swoje działania, tak by udział we wspólnym torcie e-handlu był także Twoim udziałem.