Jak usunąć klientowi indywidualny rabat?

Data publikacji: 20 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2024

Instrukcje jak przyznać klientowi indywidualny rabat znajdziesz w tym artykule: Przyznawanie rabatu indywidualnego w sklepie Shoper.

Usuwanie rabatu indywidualnego pojedynczemu klientowi

Jeżeli chcesz usunąć klientowi indywidualny rabat:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Zwiększaj sprzedaż (A) > Promocje i rabaty (B) > Rabaty indywidualne (C). Przy kliencie któremu chcesz usunąć indywidualny rabat wybierz menu: Akcje wybierz opcję: Usuń (D)
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Usuwanie
Rys 1. Usuwanie stałej zniżki cenowej zarejestrowanemu klientowi sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Usuwanie
Rys 1. Usuwanie stałej zniżki cenowej zarejestrowanemu klientowi sklepu.
Potwierdź akcję klikając: OK.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Usuwanie rabatu > Potwierdzenie
Rys 2. System zapyta Cię o chęć usunięcia indywidualnego rabatu przy danym koncie klienta.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Usuwanie rabatu > Potwierdzenie
Rys 2. System zapyta Cię o chęć usunięcia indywidualnego rabatu przy danym koncie klienta.

Grupowe usuwanie rabatu indywidualnego wielu klientom

Jeżeli chcesz usunąć rabat indywidualny kilku klientom jednocześnie:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Zwiększaj sprzedaż (A) > Promocje i rabaty (B) > Rabaty indywidualne (C), a następnie zaznacz checkboxy przy klientach (D) którym chcesz usunąć rabat i z menu: Akcje wybierz: Usuń rabaty zaznaczonych (E).
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zaznaczanie klientów > Usuwanie rabatu
Rys 3. Likwidacja stałej zniżki cenowej u kilku klientów jednocześnie w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zaznaczanie klientów > Usuwanie rabatu
Rys 3. Likwidacja stałej zniżki cenowej u kilku klientów jednocześnie w Panelu administracyjnym sklepu.
Kliknij przycisk: WYKONAJ.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zaznaczanie klientów > Usuwanie rabatu > Wykonanie akcji
Rys 4. Przykładowy widok użycia opcji usuwania rabatów dla wielu klientów.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zaznaczanie klientów > Usuwanie rabatu > Wykonanie akcji
Rys 4. Przykładowy widok użycia opcji usuwania rabatów dla wielu klientów.
Potwierdź akcję klikając: OK. System po chwili usunie wskazane rabaty indywidualne.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zaznaczanie klientów > Usuwanie rabatu > Potwierdzenie wykonania akcji
Rys 5. Kliknij: OK, jeśli na pewno chcesz usunąć rabaty indywidualne zaznaczonych klientów w sklepie.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zaznaczanie klientów > Usuwanie rabatu > Potwierdzenie wykonania akcji
Rys 5. Kliknij: OK, jeśli na pewno chcesz usunąć rabaty indywidualne zaznaczonych klientów w sklepie.

Rabat indywidualny możesz również usunąć w edycji danych zarejestrowanego klienta, w zakładce: Obsługa sklepu > Klienci > edycja klienta > Dane podstawowe > pole: Rabat indywidualny. Usuń wartość rabatu i potwierdź zmiany klikając: ZAPISZ u dołu strony.

Usunięcie indywidualnego rabatu klientowi nie wpływa na zamówienia już przez niego złożone.

Inne artykuły nt. indywidualnego rabatu dla klientów

Mogą zainteresować Cię również poniższe artykuły Centrum pomocy o rabacie indywidualnym dla klientów Twojego sklepu internetowego Shoper:

Zastanów się nad wprowadzeniem do swojego sklepu internetowego formy płatności rozłożonej w czasie czyli raty Credit Agricole. Dzięki nim klienci mogą robić zakupy bez nadwyrężania budżetu.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak anulować przyznany klientowi indywidualny rabat?
  • Jak odebrać kilku klientom indywidualny rabat jednocześnie?
  • Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o rabacie indywidualnym?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności