Jak usunąć klientowi indywidualny rabat?
Instrukcje jak przyznać klientowi indywidualny rabat znajdziesz w tym artykule: Przyznawanie rabatu indywidualnego w sklepie Shoper.
Usuwanie rabatu indywidualnego pojedynczemu klientowi
Jeżeli chcesz usunąć klientowi indywidualny rabat:


Grupowe usuwanie rabatu indywidualnego wielu klientom
Jeżeli chcesz usunąć rabat indywidualny kilku klientom jednocześnie:



Rabat indywidualny możesz również usunąć w edycji danych zarejestrowanego klienta, w zakładce: Obsługa sklepu > Klienci > edycja klienta > Dane podstawowe > pole: Rabat indywidualny. Usuń wartość rabatu i potwierdź zmiany klikając: ZAPISZ u dołu strony.
Usunięcie indywidualnego rabatu klientowi nie wpływa na zamówienia już przez niego złożone.
Inne artykuły nt. indywidualnego rabatu dla klientów
Mogą zainteresować Cię również poniższe artykuły Centrum pomocy o rabacie indywidualnym dla klientów Twojego sklepu internetowego Shoper:
Zastanów się nad wprowadzeniem do swojego sklepu internetowego formy płatności rozłożonej w czasie czyli raty Credit Agricole. Dzięki nim klienci mogą robić zakupy bez nadwyrężania budżetu.
Warto zapamiętać!
- Jak anulować przyznany klientowi indywidualny rabat?
- Jak odebrać kilku klientom indywidualny rabat jednocześnie?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o rabacie indywidualnym?