Jak zmienić klientowi indywidualny rabat?

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2024

Instrukcję jak przyznać klientowi indywidualny rabat znajdziesz w artykule: Przyznawanie rabatu indywidualnego w sklepie Shoper.

Rabat indywidualny klienta – zmiana wartości

Jeżeli chcesz zmienić wartość indywidualnego rabatu przyznanego klientowi:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Zwiększaj sprzedaż (A) > Promocje i rabaty (B) > Rabaty indywidualne (C) i z menu Akcje wybierz opcję: Edytuj (D), przy kliencie któremu chcesz zmienić indywidualny rabat.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Edycja
Rys 1. Znajdź klienta z rabatem indywidualnym i przejdź do jego edycji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Edycja
Rys 1. Znajdź klienta z rabatem indywidualnym i przejdź do jego edycji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
W polu: Wartość zniżki (A) zmień rabat i potwierdź zmiany klikając: ZAPISZ (B) u dołu ekranu.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Edycja > Wartość
Rys 2. Ustal, jaką zniżkę ma otrzymać wybrany klient sklepu internetowego.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Edycja > Wartość
Rys 2. Ustal, jaką zniżkę ma otrzymać wybrany klient sklepu internetowego.

Jak zmienić rabat indywidualny dla wielu klientów?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Zwiększaj sprzedaż (A) > Promocje i rabaty (B) > Rabaty indywidualne (C) i zaznacz checkboxy (D) przy klientach którym chcesz zmienić rabat, a następnie z menu Akcje wybierz: Zmień rabat zaznaczonych (E).
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Pozycje > Zmiana rabatu indywidualnego
Rys 3. Modyfikacja rabatu dla kilku klientów jednocześnie w sklepie internetowym Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Pozycje > Zmiana rabatu indywidualnego
Rys 3. Modyfikacja rabatu dla kilku klientów jednocześnie w sklepie internetowym Shoper.
Następnie wpisz wartość rabatu (A) jaką chcesz przyznać klientom (np. jeżeli 15% to wpisz wartość: 15) i kliknij: WYKONAJ (B). System po chwili zaktualizuje wysokość przyznanego rabatu indywidualnego.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zmiana rabatów dla 2 klientów
Rys 4. Masowa edycja wartości zniżki dla wybranych pozycji na liście klientów w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Zmiana rabatów dla 2 klientów
Rys 4. Masowa edycja wartości zniżki dla wybranych pozycji na liście klientów w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.

Wysokość indywidualnego rabatu możesz również zmienić w edycji danych zarejestrowanego klienta (C), w zakładce: Obsługa sklepu (A) > Klienci (B).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja
Rys 5. Przejdź do edycji wybranego klienta w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja
Rys 5. Przejdź do edycji wybranego klienta w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.

W zakładce: Dane podstawowe (A) znajdź pole: Rabat indywidualny (B).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja > Rabat indywidualny
Rys 6. Wprowadź zniżkę w edycji konkretnego klienta zarejestrowanego w Twoim sklepie internetowym.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja > Rabat indywidualny
Rys 6. Wprowadź zniżkę w edycji konkretnego klienta zarejestrowanego w Twoim sklepie internetowym.

Zmiana indywidualnego rabatu klientowi nie działa na zamówienia już przez niego złożone.

Powiązane artykuły na temat indywidualnego rabatu w sklepie

W sklepie Shoper możesz aktywować płatności Klarna, które umożliwiają klientom zapłacić po odbiorze zakupów. Dowiedz się, jak to działa.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dostosować przyznany klientowi indywidualny rabat?
  • Jak zaktualizować wartość indywidualnych rabatów dla klientów sklepu?
  • Inne artykuły pomocy o rabatach w sklepie Shoper
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności