Jak przyznać indywidualny rabat klientowi?

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2024

Możliwość przyznania klientowi sklepu indywidualnego rabatu procentowego, dostępna jest dla klientów zarejestrowanych (posiadających konto klienta) w sklepie (o statusie konta: niepotwierdzona rejestracja lub zarejestrowany). Więcej na temat rejestracji klientów w sklepie przeczytasz w artykule: Główne ustawienia rejestracji.

Jak działa rabat indywidualny na koncie klienta?

Indywidualny rabat naliczy się w koszyku automatycznie, pod warunkiem że podczas składania zamówienia, klient jest zalogowany na swoje konto klienta w sklepie.

Indywidualny rabat będzie naliczać się w koszyku zarejestrowanego i zalogowanego podczas składania zamówień klienta tak długo, aż go nie usuniesz. O tym jak usunąć klientowi indywidualny rabat przeczytasz w artykule: Usuwanie indywidualnego rabatu z konta klienta.

Listę klientów z przyznanym indywidualnym rabatem znajdziesz w zakładce: Zwiększaj sprzedaż (A) > Promocje i rabaty (B) > Rabaty indywidualne (C).

Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Lista
Rys 1. W tym miejscu możesz podejrzeć klientów, którzy posiadają stałą zniżkę cenową w Twoim sklepie.
Panel administracyjny sklepu > Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne > Lista
Rys 1. W tym miejscu możesz podejrzeć klientów, którzy posiadają stałą zniżkę cenową w Twoim sklepie.

Przyznawanie klientowi indywidualnego rabatu w Panelu administracyjnym sklepu

Aby przyznać klientowi indywidualny rabat:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Obsługa sklepu (A) > Klienci (B) i odszukaj klienta, a następnie przejdź do edycji jego danych klikając przycisk: Edytuj (C) w kolumnie: Akcje.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja
Rys 2. Wybierz klienta z listy i edytuj jego ustawienia konta w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja
Rys 2. Wybierz klienta z listy i edytuj jego ustawienia konta w Panelu administracyjnym sklepu.
W zakładce: Dane podstawowe (A), w polu: Rabat indywidualny (B) wprowadź rabat procentowy i kliknij: ZAPISZ (C) u dołu ekranu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja > Rabat indywidualny
Rys 3. Zdefiniuj, ile procent rabatu otrzyma klient przy zakupach w sklepie internetowym.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Klienci > Edycja > Rabat indywidualny
Rys 3. Zdefiniuj, ile procent rabatu otrzyma klient przy zakupach w sklepie internetowym.

Nadanie indywidualnego rabatu klientowi nie działa na zamówienia już przez niego złożone.

Powiązane artykuły na temat indywidualnych rabatów w sklepie Shoper

Mogą zainteresować Cię również poniższe artykuły dotyczące rabatu indywidualnego w sklepie Shoper:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Na jakiej zasadzie rabat indywidualny nalicza się w koszyku?
  • Jak dodać rabat indywidualny na koncie wybranego klienta sklepu?
  • Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o kuponach i rabatach dla klientów?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności