Mobile przede wszystkim. Mobilni przed wszystkimi.
Shoper, jako wiodące oprogramowanie do sprzedaży w internecie wprowadza kolejne udogodnienia dla właścicieli sklepów internetowych. Nowa wersja (5.5.0) to przede wszystkim trzy duże zmiany.
Panel administracyjny w technologii Responsive Web Design
Panel administracyjny sklepu został napisany na nowo. Jest szybszy, znacznie lżejszy i ma nowy, atrakcyjny wygląd. Zmianę docenią zarówno użytkownicy desktopowi, jak i zwolennicy nowinek technicznych i mobilnej pracy. W najnowszej wersji Shoper zrealizowane zostało założenie, że do prowadzenia biznesu potrzebny jest tylko dostęp do internetu. Panel w technologii RWD dostosuje się automatycznie do urządzenia (rozmiarów ekranu), z którego korzysta właściciel. Poszczególne elementy panelu zostały rozmieszczone intuicyjnie, tak by korzystanie z nich było łatwe i wygodne. Zachowane zostały wszystkie funkcje niezbędne do administrowania sklepem.
To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. W pełni responsywny panel administracyjny ułatwia zarządzanie z każdego ekranu – zaspokaja potrzebę stałego i szybkiego dostępu do wszystkich danych, a także pozwala trzymać rękę na pulsie tym, którzy sporo czasu spędzają poza domem.
Nowy panel Shoper działa 2 razy szybciej, obsługuje każdą rozdzielczość powyżej 320×480 (480×320) pixeli. Jest wynikiem niemal półrocznej pracy zespołu programistów, zamknięty w 24 553 linijkach Java Skryptu, 55 955 kodu HTML oraz 10 888 linijkach CSS’a.
Integracja z programem do faktur Favato.pl
Favato.pl to prosty program do fakturowania, który działa on-line – aby korzystać z niego wystarczy jedynie dostęp do internetu. Obsługa programu nie wymaga żadnej wiedzy specjalistycznej po stronie użytkownika. Narzędzie zostało przygotowane tak, by wszystkie działania rozliczeniowe dało się prowadzić w sposób intuicyjny. Dodatkowo Favato.pl czuwa nad najważniejszymi procesami i ich poprawnym przebiegiem – przypomina o terminach, generuje raporty i statystyki.
Integracja z SALESmanago
Mając na uwadze potrzeby naszych klientów w zakresie automatyzacji procesów marketingowych w sklepie internetowym wprowadzamy kolejne usprawnienie – integrację z jedynym z największych na polskim rynku systemów Marketing Automation – SALESmanago. Narzędzia udostępnione w SALESmanago umożliwią także monitoring i identyfikację odwiedzających sklep internetowy a tym samym dopasować narzędzia marketingowe tak, by zwiększyć konwersję, sprzedaż a tym samym satysfakcję klientów.
Obok trzech wyżej wymienionych nowości – Shoper w wersji 5.5.0. wprowadza również integrację z serwisem Zaufane Opinie oraz udostępnia anglojęzyczną wersję panelu administracyjnego.
Rozwijaj oprogramowanie z nami – dołącz do forum Shoper, zgłoś swoje propozycje lub oddaj głos na rozwiązania proponowane przez innych użytkowników.