Poczta Polska: Odbiór w punkcie
Punkty odbioru osobistego Poczty Polskiej pozwalają na wybranie przez klienta miejsca odbioru przesyłki: w sklepach Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan i placówkach Poczty Polskiej, a także automaty w sklepach Biedronka, Carrefour i Lewiatan.
Informacja! Możliwość wyboru automatu Pocztex jako miejsca odbioru przesyłki dostępna jest w usłudze Shoper Przesyłki. Dowiedz się więcej o tej usłudze logistycznej: Jak nadawać przesyłki w e-sklepie?
Jak skonfigurować odbiór w punkcie Poczty Polskiej w sklepie Shoper?
Informacje o tym, jak wygenerować klucz API dla Google Maps znajdziesz w artykule: Rejestracja klucza API Google Maps.
Po zapisaniu zmian forma dostawy: Odbiór w punkcie Poczty Polskiej będzie dostępna w twoim sklepie.
Jak wygląda proces składania zamówienia przez klienta ze skonfigurowanym odbiorem w punkcie?
Prawidłowa konfiguracja pozwoli na wyświetlenie się w koszyku klienta dodatkowego przycisku: wybierz punkt odbioru, otwierającego mapę punktów odbioru (sklepy Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan i placówki Poczty Polskiej, a także automaty w sklepach Biedronka, Carrefour i Lewiatan).
WAŻNE! Pobranie możliwe jest jedynie w placówkach Poczty Polskiej, pozostałe punkty odbioru obsługują tylko zamówienia przedpłacone.
Powiązane artykuły o integracji sklepu z Pocztą Polską
Może zainteresować cię również artykuł Centrum pomocy dotyczący integracji sklepu z eNadawcą Poczty Polskiej:
Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?
Obejrzyj, jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper w wideoporadniku na YouTube.
Warto zapamiętać!
- Jak dodać nową dostawę w formie odbioru osobistego w punkcie Poczty Polskiej?
- Jak klient wybiera miejsce odbioru przesyłki na stronie koszyka?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o Poczcie Polskiej?
- Wideo poradnik: jak dostosować metody płatności i opcje dostaw w sklepie internetowym?