Powiadomienia o logowaniu do Panelu administracyjnego sklepu z nowego IP

Data publikacji: 6 sierpnia 2017 Ostatnia aktualizacja: 21 listopada 2024

W oprogramowaniu Shoper istnieje możliwość decydowania czy i jakie powiadomienia o logowaniu do Panelu administracyjnego sklepu z nowego adresu IP są wysyłane do administratora sklepu.

Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia o logowaniu do Panelu administracyjnego sklepu z nowego adresu IP?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Ustawienia (A) > Ogólne (B) > Administratorzy sklepu (C) i kliknij nazwę administratora (D), celem edycji elementu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu > Nazwa użytkownika
Rys 1. Przejdź do edycji ustawień wybranego administratora sklepu internetowego na platformie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu > Nazwa użytkownika
Rys 1. Przejdź do edycji ustawień wybranego administratora sklepu internetowego na platformie Shoper.
W zakładce: Ustawienia IP (A) znajdź sekcję: Powiadomienia e-mail i wybierz najbardziej odpowiadającą ci opcję w polu: Powiadom o logowaniu z nowego adresu IP (B), a następnie kliknij: ZAPISZ.

Istniejące opcje: Nie, Tylko dla nowych urządzeń, Tak.

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu > Administrator > Ustawienia IP > Powiadomienia e-mail
Rys 2. Ustal, kiedy mają zostać wysyłane powiadomienia e-mail w przypadku logowania administratora z nowego adresu IP.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu > Administrator > Ustawienia IP > Powiadomienia e-mail
Rys 2. Ustal, kiedy mają zostać wysyłane powiadomienia e-mail w przypadku logowania administratora z nowego adresu IP.

Włączanie powiadomień web push na wybranym urządzeniu

Powiadomienia web push w Panelu administracyjnym sklepu Shoper to małe prostokątne wiadomości, których celem jest informowanie o nowych lub opłaconych zamówieniach. Włączenie notyfikacji web push pozwala na natychmiastowe poinformowanie cię o zamówieniach.

Aktywowane powiadomienia web push mogą obejmować zamówienia opłacone lub nowe – to ty decydujesz, w jakiej sytuacji będą się wyświetlać. Podejmujesz również decyzję, na których urządzeniach mają się one wyświetlać. W związku z tym możesz ustalić, czy chcesz by powiadomienia dodatkowe wyświetlały się w Panelu administracyjnym sklepu na twoim komputerze, czy na przykład na telefonie.

Tworzenie dostępu po API w Shoper

WAŻNE! Łączenie się ze sklepem po API nie jest wspierane przez obsługę techniczną Shoper.

Włączenie możliwości połączenia poprzez API definiuje się na wysokości tworzenia/edycji grupy administratorów:

Mogą zainteresować cię również poniższe artykuły o prowadzeniu sklepu internetowego Shoper:
Jak włączyć dwuetapową weryfikację logowania?
Jak stworzyć grupę administratorów sklepu?

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zarządzać powiadomieniami o dostępie do Panelu administracyjnego sklepu z innego IP?
  • Jak skonfigurować dostęp po API w Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności