Powiadomienia o logowaniu do Panelu administracyjnego sklepu z nowego IP
W oprogramowaniu Shoper istnieje możliwość decydowania czy i jakie powiadomienia o logowaniu do Panelu administracyjnego sklepu z nowego adresu IP są wysyłane do administratora sklepu.
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia o logowaniu do Panelu administracyjnego sklepu z nowego adresu IP?
Istniejące opcje: Nie, Tylko dla nowych urządzeń, Tak.
Włączanie powiadomień web push na wybranym urządzeniu
Powiadomienia web push w Panelu administracyjnym sklepu Shoper to małe prostokątne wiadomości, których celem jest informowanie o nowych lub opłaconych zamówieniach. Włączenie notyfikacji web push pozwala na natychmiastowe poinformowanie cię o zamówieniach.
Aktywowane powiadomienia web push mogą obejmować zamówienia opłacone lub nowe – to ty decydujesz, w jakiej sytuacji będą się wyświetlać. Podejmujesz również decyzję, na których urządzeniach mają się one wyświetlać. W związku z tym możesz ustalić, czy chcesz by powiadomienia dodatkowe wyświetlały się w Panelu administracyjnym sklepu na twoim komputerze, czy na przykład na telefonie.
- Więcej informacji: jak ustawić powiadomienia web push, aby działały w sklepie?
Tworzenie dostępu po API w Shoper
WAŻNE! Łączenie się ze sklepem po API nie jest wspierane przez obsługę techniczną Shoper.
Włączenie możliwości połączenia poprzez API definiuje się na wysokości tworzenia/edycji grupy administratorów:
- Instrukcja: jak włączyć możliwość połączenia poprzez API?
Mogą zainteresować cię również poniższe artykuły o prowadzeniu sklepu internetowego Shoper:
– Jak włączyć dwuetapową weryfikację logowania?
– Jak stworzyć grupę administratorów sklepu?
Warto zapamiętać!
- Jak zarządzać powiadomieniami o dostępie do Panelu administracyjnego sklepu z innego IP?
- Jak skonfigurować dostęp po API w Shoper?