Co zrobić, aby przy zmianie statusu zamówienia automatycznie wysyłał się e-mail do klienta

Data publikacji: 20 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 17 października 2024

Jak aktywować automatyczną wysyłkę wiadomości e-mail do klienta, związaną ze zmianą statusu zamówienia?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Statusy zamówień (C). Edytuj status dla którego chcesz włączyć notyfikacje e-mail o zmianie statusu, klikając ikonę: Edytuj (D) w kolumnie Akcje.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień > Edycja
Rys 1. Wejdź w edycję wybranego statusu zamówienia w Panelu administracyjnego sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień > Edycja
Rys 1. Wejdź w edycję wybranego statusu zamówienia w Panelu administracyjnego sklepu Shoper.
Przesuń suwak w prawo przy opcji: Wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień > Edycja > Notyfikacje e-mail
Rys 2. Aktywuj powiadomienia e-mail o zmianie statusu zamówienia w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień > Edycja > Notyfikacje e-mail
Rys 2. Aktywuj powiadomienia e-mail o zmianie statusu zamówienia w sklepie Shoper.
Przy: Treść wiadomości TXT (A) oraz Treść wiadomości HTML (B) podaj treść jaka ma zostać wysłana do klienta przy zmianie tego statusu – będzie to część wiadomości: zamówienia – zmiana statusu w miejscu znacznika: {status}. Kliknij przycisk: ZAPISZ (C), aby zapisać zmiany.

WAŻNE! Masz możliwość użycia wszystkich znaczników z wiadomości e-mail: zamówienia – zmiana statusu.

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień > Edycja > Treść wiadomości
Rys 3. Przygotuj treść, którą system sklepu będzie automatycznie wysyłać po zmianie danego statusu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień > Edycja > Treść wiadomości
Rys 3. Przygotuj treść, którą system sklepu będzie automatycznie wysyłać po zmianie danego statusu.

Aktywacja notyfikacji web push o zamówieniach w Shoper

Instrukcja: jak aktywować wyświetlanie powiadomień web push informujących o zamówieniach?

Zarządzanie statusami zamówień w Panelu administracyjnym sklepu

Instrukcja: jak skonfigurować domyślne statusy zamówień i utworzyć nowe?

Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz faktury w sklepie Shoper

Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: zarządzanie zamówieniami w jednym Panelu administracyjnym sklepu

Poznaj tajniki efektywnej kampanii reklamowej Shoper Kampanie i zacznij przewyższać konkurencję w branży!

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak włączyć automatyczne powiadomienie o zmianie statusu zamówienia w postaci wiadomości e-mail?
  • Wideo poradnik: jak przebiega proces obsługi zamówienia internetowego w sklepie Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności