Autopay: Przykład ścieżki transakcji z PayPo – Zapłać później
Jak działa ta metoda płatności? Dodając produkty do koszyka, klient wybiera: PayPo jako formę płatności i potwierdza transakcję kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej – bez logowania się do banku czy podawania numeru karty (za pierwszym razem podaje jedynie swoje dane).
Dodawanie płatności odroczonych PayPo w Panelu administracyjnym sklepu
Usługi PayPo to opcja na bezpieczne i wygodne płatności, które pozwalają kupującym w sklepie internetowym zapłacić za zakupy później. Dla nowych klientów PayPo dostępna jest usługa: PayPo – Zapłać za 30 dni, która umożliwia dokonanie spłaty do 30 dni od złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów. Klient powracający, który spłacił chociaż jedną transakcję w całości, może z kolei opłacić zamówienie w ciągu 30 dni lub w ratach.
Jak działa ta metoda płatności? Dodając produkty do koszyka, klient wybiera: PayPo jako formę płatności i potwierdza transakcję kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej – bez logowania się do banku czy podawania numeru karty (za pierwszym razem podaje jedynie swoje dane). PayPo opłaca rachunek klienta w sklepie internetowym, dzięki czemu sprzedawca otrzymuje płatności od razu (płynność jest zachowana przez cały czas) i może przystąpić do realizacji zamówienia. Kupujący odbiera produkt, sprawdza go i podejmuje decyzję.
PayPo możesz dodać do metod płatności w swoim sklepie internetowym na Shoper w kilku prostych krokach. O tym, jak aktywować tę metodę płatności w koszyku, dowiesz się z następującego artykułu Centrum pomocy: Jak skonfigurować płatności odroczone?
Jak skorzystać z płatności PayPo – Zapłać za 30 dni?

Informacja o transakcji opłaconej za pomocą PayPo w szczegółach zamówienia znajdujących się w Panelu administracyjnym sklepu – widoczna w prawej kolumnie (sekcja: Szczegóły płatności).

Statystyki dotyczące transakcji widoczne są także w panelu PayPo, który jest zakładany podczas rejestracji. Celem uzyskania dostępu do panelu skontaktuj się z obsługą PayPo.
Zwrot przy płatności odroczonej PayPo – krok po kroku
Instrukcja: jak dokonać zwrotu środków przy płatności PayPo – Zapłać później?
Wyświetlanie banera reklamowego PayPo na stronie sklepu
Wykorzystaj w pełni potencjał płatności odroczonych i dodaj na karcie produktu banner PayPo, dzięki któremu Twoi klienci jeszcze przed dodaniem towaru do koszyka dowiedzą się o możliwości zapłacenia za zakupy w późniejszym terminie. Ten mały i prosty trik pozwoli Ci sprzedawać znacznie więcej, a także uratować nawet 15-20% porzuconych koszyków.
- Więcej informacji: jak umieścić baner reklamowy płatności PayPo na karcie produktu?
Wybieranie domyślnego operatora usługi PayPo
Jednym z kanałów płatności dostępnych w usłudze Shoper Płatności jest PayPo, czyli serwis płatności odroczonych. Możesz zdecydować, za pośrednictwem której z bramek płatniczych (Autopay lub Przelewy24) chcesz udostępniać płatności odroczone swoim klientom.
- Więcej informacji: jak ustawić bramkę płatniczą dla płatności odroczonych w sklepie?
Warto zapamiętać!
- Jak skonfigurować usługę PayPo w Panelu administracyjnym sklepu Shoper?
- Przykładowe zamówienie z wybraną formą płatności zapłać później.
- Jak zwrócić środki za zamówienie opłacone za pomocą PayPo?
- Jak zamieścić reklamę płatności PayPo – Zapłać później na stronie sklepu?
- Jak udostępnić operatora (Autopay lub Przelewy24) dla kanału płatności PayPo?