Autopay: Częste pytania – Shoper Płatności dla działalności nierejestrowanej

Data publikacji: 1 kwietnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 13 czerwca 2024

Shoper Płatności umożliwiają aktywację szybkich przelewów dla działalności nierejestrowej (zwanej również nierejestrowaną lub nieewidencjonowaną).

Czy w ramach działalności nierejestrowanej obsługiwane są zwroty?

Tak, podczas aktywacji Shoper Płatności x Autopay w ramach działalności nierejestrowanej możesz włączyć obsługę zwrotów dla zamówień opłaconych tym systemem. Więcej na temat zwrotów w Shoper Płatnościach dowiesz się z artykułu: Transakcje i zwroty.

Kwoty zwrotów Shoper Płatności x Autopay – działalność nierejestrowana

Czy kwota zwrotów / anulowanych zamówień opłaconych za pomocą Shoper Płatności jest odliczana od górnej granicy przychodu (od 1 stycznia 2024 roku do 30 czerwca 2024 wynosi on 3181,5 PLN, od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 wynosi on 3225 PLN) na poczet nowych zamówień?

Nie. Maksymalny przychód dla działalności nierejestrowanej w danym miesiącu nie jest pomniejszany o zamówienia zwrócone.

Jaka jest prowizja za zamówienia obsłużone w Shoper Płatności x Autopay?

Prowizja za zamówienia obsłużone przez Shoper Płatności x Autopay zależy od pakietu twojego sklepu, zgodnie z cennikiem podanym na stronie: Metody płatności.

Gdzie złożyć reklamację dotyczącą przelewu weryfikacyjnego?

Przelew weryfikacyjny jest bezzwrotny. W sprawie reklamacji skieruj się do operatora płatności, firmy Autopay na adres e-mail: platnosci@autopay.pl.

Czy Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanych obsługują płatność kartą?

Nie. Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanych obsługują takie metody płatności jak: przelew natychmiastowy pay-by-link oraz BLIK.

Listę banków obsługiwanych przez Shoper Płatności x Autopay w ramach szybkich przelewów znajdziesz w tym miejscu: Obsługiwane banki oraz karty płatnicze.

Wymagania formalne i konfiguracyjne dot. Shoper Płatności x Autopay

Pełna informacja dotycząca wymagań formalnych i konfiguracyjnych, które należy spełnić, by uruchomić Shoper Płatności, znajduje się w artykule: Checklista wymagań.

Jaki jest całkowity czas oczekiwania na aktywację usługi?

Standardowy czas aktywacji Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanych to 48h.

Pozycja 1

Wideo: aktywacja Shoper Płatności x Autopay bez posiadania zarejestrowanej firmy

Zobacz film jak aktywować Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej.

Wideo: bramka płatnicza dla działalności nierejestrowanej
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • częste pytania dot. Shoper Płatności x Autopay bez posiadania zarejestrowanej firmy,
  • konfiguracja Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności