Autopay: Częste pytania – Shoper Płatności dla działalności nierejestrowanej
- Czy w ramach działalności nierejestrowanej obsługiwane są zwroty?
- Kwoty zwrotów Shoper Płatności – działalność nierejestrowana
- Jaka jest prowizja za zamówienia obsłużone w Shoper Płatności?
- Gdzie złożyć reklamację dotyczącą przelewu weryfikacyjnego?
- Płatność kartą dla działalności nierejestrowanych w Shoper Płatności
- Wymagania formalne i konfiguracyjne dot. Shoper Płatności
- Jaki jest całkowity czas oczekiwania na aktywację usługi?
- Wideo: aktywacja Shoper Płatności bez posiadania zarejestrowanej firmy
Shoper Płatności umożliwiają aktywację szybkich przelewów dla działalności nierejestrowej (zwanej również nierejestrowaną lub nieewidencjonowaną).
Czy w ramach działalności nierejestrowanej obsługiwane są zwroty?
Tak, podczas aktywacji Shoper Płatności x Autopay w ramach działalności nierejestrowanej możesz włączyć obsługę zwrotów dla zamówień opłaconych tym systemem. Więcej na temat zwrotów w Shoper Płatnościach dowiesz się z artykułu: Transakcje i zwroty.
Kwoty zwrotów Shoper Płatności x Autopay – działalność nierejestrowana
Czy kwota zwrotów / anulowanych zamówień opłaconych za pomocą Shoper Płatności jest odliczana od górnej granicy przychodu (od 1 stycznia 2024 roku do 30 czerwca 2024 wynosi on 3181,5 PLN, od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 wynosi on 3225 PLN) na poczet nowych zamówień?
Nie. Maksymalny przychód dla działalności nierejestrowanej w danym miesiącu nie jest pomniejszany o zamówienia zwrócone.
Jaka jest prowizja za zamówienia obsłużone w Shoper Płatności x Autopay?
Prowizja za zamówienia obsłużone przez Shoper Płatności x Autopay zależy od pakietu twojego sklepu, zgodnie z cennikiem podanym na stronie: Metody płatności.
Gdzie złożyć reklamację dotyczącą przelewu weryfikacyjnego?
Przelew weryfikacyjny jest bezzwrotny. W sprawie reklamacji skieruj się do operatora płatności, firmy Autopay na adres e-mail: platnosci@autopay.pl.
Czy Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanych obsługują płatność kartą?
Nie. Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanych obsługują takie metody płatności jak: przelew natychmiastowy pay-by-link oraz BLIK.
Listę banków obsługiwanych przez Shoper Płatności x Autopay w ramach szybkich przelewów znajdziesz w tym miejscu: Obsługiwane banki oraz karty płatnicze.
Wymagania formalne i konfiguracyjne dot. Shoper Płatności x Autopay
Pełna informacja dotycząca wymagań formalnych i konfiguracyjnych, które należy spełnić, by uruchomić Shoper Płatności, znajduje się w artykule: Checklista wymagań.
Jaki jest całkowity czas oczekiwania na aktywację usługi?
Standardowy czas aktywacji Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanych to 48h.
Wideo: aktywacja Shoper Płatności x Autopay bez posiadania zarejestrowanej firmy
Zobacz film jak aktywować Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej.
Warto zapamiętać!
- częste pytania dot. Shoper Płatności x Autopay bez posiadania zarejestrowanej firmy,
- konfiguracja Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej.