Rafał Jonkisz, Balmora Clothing: Jak sprzedawać streetwear w internecie

Data publikacji: 6 kwietnia 2021 Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2025

Rafał Jonkisz, współzałożyciel marki ciuchów streetwearowych Balmora CLothing, opowiada nam o łączeniu popularności z biznesem online. I czy sławny ma w internecie łatwiej.

Na naszym Facebooku, a potem także na tym oto blogu, zapraszamy Was na cykliczne spotkania z właścicielami sklepów internetowych Shoper i pasjonatami e-handlu, którzy podczas spotkań live, opowiadają o swoich pomysłach na biznes w sieci i największych wyzwaniach w codziennej pracy.

Nowa jakość w Polsce

Kolejnym gościem takiego spotkania był Rafał Jonkisz, który od dwóch lat z powodzeniem działa w branży e-commerce, tworząc wraz ze swoim wspólnikiem, Sebastianem Chłodnickim, markę ciuchów streetwearowych Balmora Clothing.

Rafał to Mister Polski 2015, półfinalista Mister World 2016, sportowiec i dobrze znana postać show-biznesu. Kiedy uruchamiał sklep Balmora Clothing na oprogramowaniu Shoper mówił nam, że chce wprowadzić nową jakość do internetu: „Na Zachodzie czy w Stanach takich sklepów, jaki my chcemy stworzyć, są dziesiątki. W Polsce jest ich znacznie mniej, co osobiście odczuwam, gdy robię zakupy. Na szczęście moda męska w Polsce ewoluuje. Chcemy, aby nasza marka była powiewem świeżości w naszym kraju”.

Jeśli ktoś ma fajny pomysł i…

Markę Balmora Clothing stworzyło dwóch przyjaciół, którzy chcieli zmierzyć się z branżą modową, która pod względem liczby aktywnych sklepów internetowych, jest jedną z najczęściej wybieranych – według raportu Shopera za 2021 rok, sprzedaje w niej 22 proc. wszystkich sklepów online.

Wybrali jednak wąską specjalizację – wysokiej jakości modę uliczną, tzw. streetwear, tworzoną w Polsce, w łódzkich szwalniach. “Jeśli ktoś ma fajny pomysł i odpowiednio go zrealizuje, to wszystko jest osiągalne. My uderzyliśmy w coś, co sami znamy i rozumiemy” – mówi nam Rafał.

Sklep internetowy z siłą social media

Swoją markę budują teraz na silnym asortymencie, który już niedługo rozwinie się o kolekcję dla kobiet. Najważniejszym filarem promocji są dla Balmory media społecznościowe.

Rafał Jonkisz w pełni wykorzystuje je, by sprzedawać tworzone z pasją produkty. Swoją wierną społeczność – 342 tys. obserwujących na Instagramie – informuje o nowościach i akcjach specjalnych, które pojawiają się w sklepie balmoraclothing.com.

Chcesz wiedzieć? Zapraszamy na całą rozmowę

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności