Rafał Jonkisz, Balmora Clothing: Jak sprzedawać streetwear w internecie
Rafał Jonkisz, współzałożyciel marki ciuchów streetwearowych Balmora CLothing, opowiada nam o łączeniu popularności z biznesem online. I czy sławny ma w internecie łatwiej.
Na naszym Facebooku, a potem także na tym oto blogu, zapraszamy Was na cykliczne spotkania z właścicielami sklepów internetowych Shoper i pasjonatami e-handlu, którzy podczas spotkań live, opowiadają o swoich pomysłach na biznes w sieci i największych wyzwaniach w codziennej pracy.
Nowa jakość w Polsce
Kolejnym gościem takiego spotkania był Rafał Jonkisz, który od dwóch lat z powodzeniem działa w branży e-commerce, tworząc wraz ze swoim wspólnikiem, Sebastianem Chłodnickim, markę ciuchów streetwearowych Balmora Clothing.
Rafał to Mister Polski 2015, półfinalista Mister World 2016, sportowiec i dobrze znana postać show-biznesu. Kiedy uruchamiał sklep Balmora Clothing na oprogramowaniu Shoper mówił nam, że chce wprowadzić nową jakość do internetu: „Na Zachodzie czy w Stanach takich sklepów, jaki my chcemy stworzyć, są dziesiątki. W Polsce jest ich znacznie mniej, co osobiście odczuwam, gdy robię zakupy. Na szczęście moda męska w Polsce ewoluuje. Chcemy, aby nasza marka była powiewem świeżości w naszym kraju”.
Jeśli ktoś ma fajny pomysł i…
Markę Balmora Clothing stworzyło dwóch przyjaciół, którzy chcieli zmierzyć się z branżą modową, która pod względem liczby aktywnych sklepów internetowych, jest jedną z najczęściej wybieranych – według raportu Shopera za 2021 rok, sprzedaje w niej 22 proc. wszystkich sklepów online.
Wybrali jednak wąską specjalizację – wysokiej jakości modę uliczną, tzw. streetwear, tworzoną w Polsce, w łódzkich szwalniach. “Jeśli ktoś ma fajny pomysł i odpowiednio go zrealizuje, to wszystko jest osiągalne. My uderzyliśmy w coś, co sami znamy i rozumiemy” – mówi nam Rafał.
Sklep internetowy z siłą social media
Swoją markę budują teraz na silnym asortymencie, który już niedługo rozwinie się o kolekcję dla kobiet. Najważniejszym filarem promocji są dla Balmory media społecznościowe.
Rafał Jonkisz w pełni wykorzystuje je, by sprzedawać tworzone z pasją produkty. Swoją wierną społeczność – 342 tys. obserwujących na Instagramie – informuje o nowościach i akcjach specjalnych, które pojawiają się w sklepie balmoraclothing.com.
Chcesz wiedzieć? Zapraszamy na całą rozmowę
- Facebook Watch: Polski streetwear w internecie, czyli jak sprzedaje Balmora Clothing.