Ustawienia rejestracji klientów
Rejestracja daje klientom możliwość zapisania np. danych adresowych, tak aby nie musieć ich wprowadzać każdorazowo przy kolejnych zakupach.
Z poziomu administratora daje to wiele możliwości np. dodawania do grup klientów, przydzielania indywidualnych rabatów, prowadzenia mailingu itp.
Jak ustawić opcje rejestracji nowych klientów?
Po aktywacji opcji: Wymagaj potwierdzenia rejestracji (E) klient nie może się zalogować jeśli adres e-mail nie jest zweryfikowany, czyli dopóki:
- nie kliknie w link, który jest wysyłany na podany adres mailowy po rejestracji lub,
- administrator sklepu nie zweryfikuje adresu e-mail ręcznie.
Dzięki możliwości edycji treści e-maila wysyłanego do klienta (można usunąć link aktywacyjny), oraz możliwości ręcznej aktywacji konta klienta, możemy decydować kto z nowych klientów ma prawo kupować (np. weryfikować klienta telefonicznie).
Po aktywacji opcji: Tylko zalogowani widzą ceny (F) tylko zarejestrowani i zalogowani klienci będą widzieć ceny produktów, oraz będą mogli dodawać produkty do koszyka.
- tylko e-mail i hasło.
- pełnych danych adresowych.
Do formularza rejestracji, można dodawać pola zdefiniowane przez siebie, zgodnie z artykułem:
– Dodatkowe pola formularzy.
Zmiana wysokości rabatu dla nowo zarejestrowanych klientów
Spraw, by twój sklep internetowy stał się bardziej widoczny dla klientów dzięki naszym działaniom SEO.
Warto zapamiętać!
- Jak wybrać formularz rejestracyjny dla nowych klientów sklepu?
- Jak edytować wartość rabatu dla nowo zarejestrowanych klientów?