Symbole na liście zamówień i produktów

Data publikacji: 1 kwietnia 2021 Ostatnia aktualizacja: 26 czerwca 2024

Oprogramowanie Shoper prezentuje na liście zamówień oraz liście produktów symbole, które mają ułatwić Ci realizację zamówień i pokazać np. skąd pochodzi dane zamówienie, czy należy wystawić fakturę albo czy dany produkt posiada aktywną aukcję na Allegro (dla sklepów zintegrowanych z Allegro).

Oznaczenia symboli na liście zamówień

Lista zamówień (C) znajduje się w zakładce: Obsługa sklepu (A) > Zamówienia (B).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu  > Zamówienia > Lista
Rys 1. Przy zamówieniach możesz znaleźć poszczególne symbole.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu  > Zamówienia > Lista
Rys 1. Przy zamówieniach możesz znaleźć poszczególne symbole.

Po najechaniu kursorem na symbol przy danym zamówieniu, pojawi się dymek z wyjaśnieniem jego znaczenia.

Symbole, które mogą pojawić się na liście zamówień to:

Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie złożone bez rejestracji konta.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie złożone przez osobę rejestrującą się w sklepie kontem Facebooka.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie złożone przez osobę rejestrującą się w sklepie kontem Google.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie dodane ręcznie przez Ciebie.
Zamówienie, w którym osoba kupująca dodała: Uwagi do zamówienia.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie, w którym znajduje się prywatna notatka dodana wcześniej przez Ciebie.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie, w którym znajduje się publiczna notatka dodana wcześniej przez Ciebie, widoczna również dla osoby kupujacej.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie w którym podano NIP i które może w związku z tym wymagać faktury.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie złożone na Allegro i automatycznie pobrane do sklepu (dotyczy sklepów zintegrowanych z Allegro).
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie jest połączeniem dwóch osobnych zamówień tej samej osoby kupującej, pochodzących ze sklepu lub Allegro (jeżeli sklep ma aktywną integrację z Allegro).
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie pochodzi z zewnętrznego systemu, zintegrowanego ze sklepem przez Ciebie we własnym zakresie po API.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie z produktem pochodzącym z systemu rekomendacji.
Zamówienie potwierdzone przez osobę kupującą – pojawia się jeżeli wymagasz potwierdzenia zamówienia w: Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Składanie i realizacja zamówień > Wymagaj potwierdzenia zamówień.
Symbole na liście zamówień i produktówZamówienie niepotwierdzone przez osobę kupującą – pojawia się jeżeli wymagasz potwierdzenia zamówienia w: Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Składanie i realizacja zamówień > Wymagaj potwierdzenia zamówień.

Oznaczenia symboli na liście produktów

Lista produktów (C) znajduje się w zakładce: Obsługa sklepu (A) > Produkty (B).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Lista
Rys 2. Przy produktach mogą pojawić się poszczególne symbole.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Lista
Rys 2. Przy produktach mogą pojawić się poszczególne symbole.

Po najechaniu kursorem na symbol przy danym produkcie, pojawi się dymek z wyjaśnieniem jego znaczenia.

Symbole, które mogą pojawić się na liście produktów to:

Symbole na liście zamówień i produktówInformacja, że produkt posiada powiązaną, aktywną ofertę na Allegro (dotyczy sklepów zintegrowanych z Allegro).
Symbole na liście zamówień i produktówInformacja, że oferta Allegro powiązana z produktem wygasła (dotyczy sklepów zintegrowanych z Allegro).
Symbole na liście zamówień i produktówOferta Allegro powiązana z produktem w sklepie jest połączona z katalogiem Allegro w ramach produktyzacji (dotyczy sklepów zintegrowanych z Allegro).
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co oznaczają symbole wyświetlane przy zamówieniach w sklepie Shoper?
  • Co oznaczają symbole wyświetlane przy produktach w sklepie Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności