Zapis do newslettera w oknie pop-up
Dlaczego warto się zastanowić przed dodaniem wyskakującego okna z pop-up?
- pojawiające się od razu po wejściu na stronę lub po 1-2 sekundach;
- pojawiające się na każdej podstronie, nawet jeśli już zostały zamknięte;
- trudne do zamknięcia z technicznych powodów;
- pozbawione zachęcającej informacji.
Jak uniknąć błędów przy pop-up?
Aby wyeliminować częste błędy przy pop-up, wystarczy pamiętać o kilku zasadach:
- ustaw pojawianie się pop-upa na 5 lub nawet 10 sekund po załadowaniu strony, opcjonalnie po zescrollowaniu ekranu w dół do jej połowy;
- zadbaj, aby rozwiązanie było wdrożone solidnie i przetestuj je przed ostatecznym uruchomieniem;
- także tutaj, podobnie jak na belce do zapisu, przedstaw konkretne korzyści typu rabat, e-booki, próbki, upominki – w zależności od branży, Twoich możliwości i sytuacji.
Aplikacje do wyświetlania wyskakujących okienek pop-up
Style CSS mogą nie być częścią Twoich zainteresowań. W takiej sytuacji możesz skorzystać z gotowych aplikacji, dzięki którym w prosty sposób stworzysz pop-up.
Zapoznaj się z opisem aplikacji i wybierz bliższą oczekiwaniom (obie oferują szereg możliwości niezwiązanych tylko z newsletterem).
Okienka pop-up w zewnętrznych narzędziach mailingowych
Atrakcyjne pop-upy możesz wykonać także korzystając z zewnętrznych narzędzi mailingowych, takich jak MailerLite czy Freshmail.
- Więcej informacji: Efektywny zapis na newsletter z wykorzystaniem Freshmaila
- Więcej informacji: Opis narzędzia MailerLite do marketingu e-mail
Warto zapamiętać!
- jakie są plusy i minusy wyskakujących okienek na sklepie,
- metody unikania częstych błędów przy okienkach pop-up,
- jakie istnieją aplikacje dla Shoper do wyskakujących okienek,
- wyskakujące okienka pop-up w zewnętrznych narzędziach mailingowych.