Jak dodać inne przychody?
Spis treści:
Co określa się innymi przychodami?
W związku z wprowadzeniem deklaracji JPK V7 (od 1.10.2020), niektóre dokumenty potwierdzające sprzedaż, a nie będące fakturami VAT, należy wprowadzać do ewidencji jako inne przychody.
Dodawanie dokumentu inne przychody w Panelu klienta
Aby wprowadzić dokument:
Zaloguj się do konta w Shoper Faktury i Magazyn.
Przejdź do zakładki: Sprzedaż > Inne przychody i kliknij przycisk: + Inne przychody lub ikonę: + przy Inne przychody w menu z lewej strony.
Uzupełnij dane i kliknij przycisk: Zapisz przychód.
Dokument został zapisany.
Zobacz również, jak wysyłać raporty z programu Shoper Faktury i Magazyn do systemu Ministerstwa Finansów:
Jeśli rozmyślasz nad założeniem sklepu internetowego, odkryj możliwości, jakie niesie ze sobą oprogramowanie Shoper wyposażone w narzędzia ułatwiające prowadzenie biznesu online.
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
- Co jest uznawane za inne przychody?
- Jak wprowadzić przychody z innych źródeł do ewidencji w systemie Shoper Faktury i Magazyn?