🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

Jak dodać inne przychody?

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Co określa się innymi przychodami?

W związku z wprowadzeniem deklaracji JPK V7 (od 1.10.2020), niektóre dokumenty potwierdzające sprzedaż, a nie będące fakturami VAT, należy wprowadzać do ewidencji jako inne przychody.

Dodawanie dokumentu inne przychody w Panelu klienta

Aby wprowadzić dokument:

Zaloguj się do konta w Shoper Faktury i Magazyn.
Przejdź do zakładki: Sprzedaż > Inne przychody i kliknij przycisk: + Inne przychody lub ikonę: + przy Inne przychody w menu z lewej strony.
Uzupełnij dane i kliknij przycisk: Zapisz przychód.

Dokument został zapisany.

Zobacz również, jak wysyłać raporty z programu Shoper Faktury i Magazyn do systemu Ministerstwa Finansów:

Jeśli rozmyślasz nad założeniem sklepu internetowego, odkryj możliwości, jakie niesie ze sobą oprogramowanie Shoper wyposażone w narzędzia ułatwiające prowadzenie biznesu online.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co jest uznawane za inne przychody?
  • Jak wprowadzić przychody z innych źródeł do ewidencji w systemie Shoper Faktury i Magazyn?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności