Jak dodać kupon rabatowy

Zanim przygotujesz pierwszy kupon rabatowy

W ustawieniach należy włączyć kupony rabatowe i ustawić opcje rabatów.

  1. Przejdź do Konfiguracja > Marketing > Rabaty
  2. Włącz opcję Włącz kupony rabatowe – od tej pory będzie można ich używać.
    Opcje włączające kupony rabatowe i ustawień zniżek

Produkty w promocji – wybierz czy – i jeśli tak, to jakie – zniżki specjalne łączą się z promocjami produktów Łączenie zniżek w koszyku – zdecyduj czy i zniżki specjalne mogą się sumować Jednorazowy rabat dla klientów – możliwość dodania rabatu procentowego dla pierwszego zamówienia klienta po rejestracji (jeśli rabatu ma nie być, pole należy zostawić puste, nie wpisywać 0)

Instrukcja jak dodać kupon rabatowy

Jeśli potrzebujesz stworzyć dużą ilość kuponów (do 100) o takich samych parametrach – skorzystaj z opcji Generuj kupony rabatowe, gdzie w Danych podstawowych należy podać ich ilość zamiast kodu (kody zostaną wygenerowane automatycznie).

  1. Przejdź do Marketing > Rabaty > Kupony rabatowe i kliknij w przycisk dodaj kupon rabatowy
    Przycisk dodaj kupon rabatowy
  2. Wypełnij Dane podstawowe uzupełniając pola Nazwa, Kod promocyjny (który klient musi wpisać w koszyku przy zakupach), Zniżka, Ważność kuponu (przedział czasowy) oraz Aktywność (włącz)
    Ustawienia podstawowe kuponu rabatowego
  3. Wprowadź ustawienia w sekcji Warunki uzyskania rabatu :
    Ustawienia zaawansowane kuponu rabatowego
    • Kupon dla sklepu na Facebooku ® – Opcja wycofana od wersji 5.7.8
    • Wartość zamówienia – wartość zamówienia dla jakiej zostanie przyznany rabat
    • Ilość produktów – liczba różnych produktów w koszyku, przy której kupon będzie aktywny
    • Limit wykorzystań – liczba określa ile razy kupon może być użyty (łącznie przez wszystkich klientów oraz przez jednego klienta), zostaw pole puste, aby kupon mógł zostać wykorzystany wielokrotnie.

    Limit przez jednego użytkownika działa zarówno z zarejestrowanymi jak i niezarejestrowanymi klientami. Liczba użyć jest liczona na podstawie adresu email podanego podczas składania zamówienia.

    W wersjach Shoper starszych niż 5.7.5 :
    Limit przez jednego użytkownika działa tylko z zarejestrowanymi klientami, niezarejestrowani taki rabat mogą wykorzystać wielokrotnie!
    Asortyment – określ dla jakiej części asortymentu kupon będzie funkcjonował (w przypadku zawężenia asortymentu, należy jeszcze zdecydować, czy zniżka będzie działała na cały koszyk, czy jedynie określone produkty) Klienci – możemy określić, które grupy klientów mogą korzystać z kuponu

  4. Kliknij przycisk Zapisz
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂