🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

Jak ręcznie potwierdzić rejestrację klienta?

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Ręczne potwierdzenie rejestracji klienta w sklepie Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Obsługa sklepu > Klienci.
Odszukaj klienta, a następnie przejdź do jego edycji klikając przycisk: Edytuj w kolumnie: Akcje.
Aktywuj opcję pola: Potwierdzony e-mail i kliknij: ZAPISZ. Opcjonalnie ponownie wyślij mailowe potwierdzenie do klienta.

Mogą zainteresować cię również dwie poniższe instrukcję dotyczące zarządzania klientami w Panelu administracyjnym sklepu:
Jak właściciel może samodzielnie utworzyć konto dla klienta?
Jak edytować hasło na koncie konkretnego klienta sklepu?

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • W jaki sposób potwierdza się rejestrację klienta w Panelu sklepu?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności