Aktualizacja Programu Lojalnościowego

Wraz z aktualizacją Programu Lojalnościowego wprowadzamy nowy system wymiany punktów – można go teraz skonfigurować na własnych zasadach.

Nowy Program Lojalnościowy Shoper to:

  • 30 nowych funkcjonalności,
  • w tym 8 funkcjonalności Premium,
  • wszystko w cenie abonamentu.

Najważniejsze nowości

Wymiana punktów na produkty odbywa się już w trakcie składania zamówienia w sklepie.

Proces wymiany punktów na produkty można skonfigurować poprzez:

  • minimalną wartość składanego zamówienia, przy której opcja wymiany punktów zostaje
    aktywowana,
  • limit liczby punktów wymienianych na produkty,
  • limit liczby produktów wymienianych za punkty.

Za produkty wybrane w procesie wymiany można narzucić symboliczną opłatę w wysokości np. 1 grosza (rekomendujemy to rozwiązanie ze względu na obowiązujące prawo podatkowe).

Zobacz film instruktażowy:

Sklepy Premium mogą więcej

Klienci pakietu Premium mogą dodatkowo w nowym Programie Lojalnościowym określić termin ważności punktów według liczby dni przypadających od momentu uzyskania punktów lub mijających od ostatnio złożonego w sklepie zamówienia. Ale to nie wszystkie możliwości – korzyści dla poszczególnych abonamentów przedstawiają grafiki poniżej.

 

Uzbierane przez klienta sklepu punkty mogą zostać wymienione na określone wcześniej produkty wg
przelicznika X punktów to Y złotych na wymianę. Punkty będą wymieniane na dowolne
produkty, wskazane z oferty sklepu, ale właściciel sklepu może teraz także określić np. liczbę dni, jaka jest potrzebna od ostatniego zamówienia do utrzymania ważności uzbieranych punktów.

Więcej o konfiguracji terminu ważności punktów przeczytasz w tym artykule Pomocy.

 

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂