Ręczne aktualizowanie stanów magazynu w sklepie na podstawie danych z Shoper Faktury i Magazyn

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Na co pozwala prowadzenie magazynu w Shoper Faktury i Magazyn?

Prowadzenie magazynu w Shoper Faktury i Magazyn pozwala na dokładne kontrolowanie jego stanu i aktualizację liczby produktów w sklepie.

Jak zaimportować stany magazynowe z programu Shoper Faktury i Magazyn do sklepu?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Wybierz: Dodatki i Integracje > Moje Aplikacje > Shoper Faktury i Magazyn, a następnie kliknij przycisk: KONFIGURACJA.
Przejdź do sekcji: Magazyn i kliknij: Pobierz stany magazynowe.
Zwróć uwagę na ważny komunikat.

Po kliknięciu: Importuj stany magazynowe z Shoper Faktury i Magazyn zostaną przesłane do sklepu.

Zapoznaj się z innymi dostępnymi systemami ERP na naszej stronie i dopasuj system do potrzeb twojego biznesu internetowego.

Wideo: jak wprowadzić stany magazynowe?

Obejrzyj jak prawidłowo wprowadzić stany magazynowe z poziomu programu Shoper Faktury i Magazyn lub sklepu:

Wideo poradnik: dodawanie dokumentu PZ z poziomu sklepu lub Shoper Faktury i Magazyn
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co daje prowadzenie magazynu w programie księgowo-magazynowym?
  • Jak pobrać stany magazynowe z systemu Shoper Faktury i Magazyn do e-sklepu?
  • Wideo poradnik: jak dodać dokument PZ w sklepie internetowym lub systemie Shoper Faktury i Magazyn?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności