Rozszerzona integracja z Google Analytics – Enhanced Ecommerce
Rozszerzona integracja z Google Analytics (Enhanced Ecommerce), dostarcza szczegółowych informacji na temat zachowania użytkownika na naszej stronie. Enhanced Ecommerce jest narzędziem zaprojektowanym z myślą o tych, którzy sprzedają w internecie – pozwala na bardziej dogłębną analizę ścieżki zakupowej, pod kątem tego, jakie działania podejmuje klient przed dokonaniem transakcji (przede wszystkim na karcie produktu i w koszyku).
Jak aktywować integrację usługi Google Analytics Enhanced Ecommerce w sklepie?
Aby aktywować wspomnianą integrację należy:
WAŻNE! Integracja wymaga aktywacji również w panelu: Google Analytics. Można to zrobić w Administracji konta, w zakładce: Ustawienia E-commerce włączając raportowanie dla ulepszonego ecommerce.
Po dokonaniu tych zmian, Google Analytics zacznie rejestrować bardziej szczegółowe dane na temat zachowania użytkowników w sklepie. Zebrane informacje będzie można znaleźć w zakładce: Konwersje > Ecommerce.
Warto zapamiętać!
- Jak włączyć rozszerzoną integrację z Google Analytics (Enhanced Ecommerce) na platformie Shoper?