Social logins – logowanie z Social Media

    Social loginy (loginy mediów społecznościowych) pozwalają klientowi założyć konto w sklepie lub zalogować się do sklepu (np. podczas składania zamówienia) poprzez profil na Facebooku i/lub Google.

    Google oraz Facebook wymagają działania certyfikatu SSL na wszystkich stronach sklepu, bez jego aktywacji korzystanie z logowania z Social Media jest niemożliwe. Więcej informacji o certyfikacie znajdziesz w artykule Szyfrowanie SSL.

    1. Aby aktywować możliwość logowania z Social Media przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji > Logowanie z Social Media
      Logowanie z Social Media
    2. Jeśli sklep wyświetli komunikat o braku obsługi HTTPS
      Logowanie z Social Media
      upewnij się, że posiadasz wykupiony dla domeny sklepu certyfikat SSL w Ustawienia > Ogólne > Domeny, a jeżeli tak to przejdź do zakładki Ustawienia > Zaawansowane > Bezpieczeństwo, włącz obsługę HTTPS wszędzie i ZAPISZ zmiany
      Logowanie z Social Media
    3. Jeśli sklep nie wyświetla żadnego komunikatu wybierz które social loginy mają być aktywne (przesuwając suwak aktywacji w prawo) i ZAPISZ zmiany
      Logowanie z Social Media

    Po aktywacji, możliwość zalogowania się przez Facebooka i/lub Google pojawia się podczas rejestracji konta w sklepie, a także w drugim kroku składania zamówienia
    Logowanie z Social Media

    Poprzez social login pobierane są jedynie publiczne dane, zalogowanie się za pomocą Facebooka lub Google nie gwarantuje uzupełnienia wszystkich pól formularza zamówień. Dodatkowe pola formularzy zawsze wymagają uzupełnienia przez klienta.