Zamień polubienia w sprzedaż z social media marketing

Poszerzaj zasięgi marki. Inspiruj do robienia zakupów.

Reklama w mediach społecznościowych. Promocja a media społecznościowe
Kampania w mediach społecznościowych wymaga działań marketingowych

"Kampanie prowadzone przez specjalistów Shoper oceniamy bardzo wysoko. Są dla nas głównym źródłem zamówień w sklepie".

Właściciel sklepu
Lisianora.com.pl

Reklamuj się skutecznie w social mediach

Dopasuj kanały i formaty promocji na platformach społecznościowych do branży i biznesowych potrzeb.

Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega marketing w mediach społecznościowych?

Social media marketing to działania reklamowe, których celem jest generowanie ruchu na stronie przy wykorzystaniu popularnych serwisów, takich jak Facebook, Instagram czy Tik Tok. Użytkownikom wyświetlane są reklamy z przekierowaniem na strony produktowe.

Kto może korzystać z reklamy w mediach społecznościowych?

Kampanie w social media są dostępne zarówno dla małych firm, jak i dużych korporacji. Reklama w mediach społecznościowych jest skalowalna i elastyczna, co oznacza, że może być dostosowana do różnych budżetów i celów marketingowych.

Jaka jest różnica między postem a reklamą w social mediach?

Post to treść, którą udostępniasz w mediach społecznościowych, aby twoi obserwujący mogli ją zobaczyć w sposób organiczny – na swojej tablicy. Reklama to z kolei płatny format kierowany do odbiorców spoza twojej społeczności, na podstawie danych demograficznych i zainteresowań.

Który serwis społecznościowy wykorzystać promocji sklepu internetowego?

Nie ma sztywnych zasad. Wybór miejsca promocji zależy od branży, asortymentu, grupy docelowej czy celu działania. Umów się na darmową konsultację, a my podpowiemy ci, w co warto inwestować.

Jaki rodzaj treści najlepiej wybrać do social media marketingu?

To zależy od kanału, odbiorców i profilu marki. Najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, jest testowanie różnych formatów reklamowych (tekstowych, graficznych, wideo) i analizowanie wyników na bieżąco.