Ustawianie domyślnych domen dla różnych wersji językowych sklepu

Począwszy od wersji oprogramowania 5.8.26 istnieje możliwość wybierania różnych domen do różnych wersji językowych sklepu. Funkcjonalność obejmuje maksymalnie 10 wersji językowych. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania sprzedawca będzie mógł polepszyć doświadczenie użytkownika np poprzez zastosowanie domen krajowych dla każdego z posiadanych w sklepie języków.

Lista funkcjonalności:

  • Możliwość ustawiania osobnych domen dla każdej z wersji językowej
  • Dodawanie domen dodatkowych dla wersji językowej
  • Zmiana domeny domyślnej dla wersji językowej
  • Konfiguracja WWW bez WWW dla każdej z domen osobno.
  • Zmiany związane z dodaniem funkcjonalności:

  • Usunięcie opcji wymuś adres sklepu z sekcji informacje o sklepie
  • Przeniesienie opcji zakupu certyfikatu do listy domen.

    Dodawanie nowej domeny do wskazanej wersji językowej

    1. Przejdź do zakładki Konfiguracja —> Domeny a następnie kliknij w dodaj własną domenę
    2. Dodaj domenę/domeny do wersji językowych obsługiwanych w Twoim sklepie
    3. Po dodaniu domeny dla kolejnego języka utworzyła się kolejna zakładka, z której możesz dokonywać edycji domeny
    4. Domena dodawana do innego języka jako pierwsza automatycznie przypisywana jest jako jego domena główna.

    Zmiana języka domeny już dodanej do sklepu

    1. Przejdź do zakładki Konfiguracja —> Domeny a następnie w danej wersji językowej zmień język domeny dodatkowej
    2. Po zmianie języka domena pojawi się jako dodatkowa w języku, na który zmiana nastąpiła
    3. W tym miejscu możesz także zmienić ustawienie, która z domen dopisana do języka ma zostać domeną główną

    Funkcjonalność działa tylko dla języków dodanych w sklepie w Konfiguracja —> Ustawienia regionalne —> Języki. Usunięcie języka z dopisanymi domenami spowoduje przeniesienie domen do języka domyślnego w sklepie.

    Uwaga – sugerujemy korzystać z funkcjonalności w sposób ostrożny. Zmiany domen pomiędzy językami mogą mieć krótkoterminowy negatywny wpływ na wyniki wyszukiwania sklepu w Google.

    Czy artykuł okazał się pomocny?
    TAK
    NIE

    W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

    + = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂