Data publikacji: 8 grudnia 2017 Aktualizacja: 8 lipca 2025

4 aplikacje, które zachęcą do większych zakupów

Co zrobić, żeby klienci kupowali w Twoim sklepie więcej i chętniej? Możesz im w tym pomóc przy użyciu czterech poniższych, nowych aplikacji w naszym App Store.

Załóżmy, że Ty sam, mimo że prowadzisz sklep internetowy, jesteś klientem i też często kupujesz w sieci. Co może sprawić, byś do swojego koszyka dorzucił coś jeszcze? Albo wrócił na kolejne zakupy szybciej niż przy okazji następnej wyprzedaży? Może…

Jakich aplikacji można użyć, by zwiększyć sprzedaż online?
Rys 1. Aplikacje mogą pomóc Ci zachęcić klienta do zakupów w Twoim sklepie online.
Jakich aplikacji można użyć, by zwiększyć sprzedaż online?
Rys 1. Aplikacje mogą pomóc Ci zachęcić klienta do zakupów w Twoim sklepie online.

Powiązane w koszyku

Powiązane w koszyku – czyli aplikacja, która wyświetla na stronie koszyka i/lub karty produktu towary powiązane z artykułem właśnie przez nas wybranym/oglądanym. To dobra opcja, by pokazać klientom więcej sprzedawanego asortymentu – apka podsuwa im towary, o których mogli nie pomyśleć w pierwszej kolejności. Na przykład pasek do kupowanych właśnie spodni, albo myszka do składanego na stronie sklepu komputera – przecież takie rzeczy też trzeba w końcu kupić. Dlaczego więc nie od razu, w jednym miejscu, płacąc tylko raz za przesyłkę?

A najlepiej, jeśli ktoś nam za te zakupy jeszcze zapłaci

Marzenie ściętego sprzedawcy? Niekoniecznie. Nowa jakość programów lojalnościowych pozwala nie tylko na zbieranie punktów, wymienialnych na bonusy i rabaty w sklepie, ale też na… zwroty gotówkowe. Serio. Tak działa na przykład program Shoper Bonus. Aplikacja nalicza moneyback i motywuje klienta do kolejnych zakupów, za które zostanie nagrodzony wypłatą gotówki, a tym samym wspiera regularną sprzedaż pełnowartościowych produktów, dzięki czemu doskonale uzupełnia działania promocyjne prowadzone w e-sklepie – zwłaszcza poza sezonem wyprzedaży, kiedy o klienta trzeba bić się mocniej.

Podaj dalej!

Zwolennicy bardziej tradycyjnych rozwiązań mogą natomiast wykorzystać w swoim sklepie rozwiązanie z zakresu marketingu referencyjnego. Takie zapewnia Refericon – aplikacja, dzięki której klienci mogą polecać dany sklep swoim znajomym w zamian za rabat na zakupy. Prosta zasada „podaj nas, czyli e-sklep, dalej, a my się odpłacimy za to fajną ofertą”, zaowocować więc może nowymi klientami bez wielkich nakładów poświęconych na reklamę.

A badania mówią jasno: 77% klientów jest bardziej skłonnych kupić produkt z polecenia znajomych lub rodziny. To chyba wystarczający powód, by spróbować tego rodzaju podejścia do sprzedaży?

Lajkuj, szeruj, bądź social

A gdzie swoich klientów najlepiej informować o takich możliwościach i programach lojalnościowych udostępnianych w Twoim sklepie? Oczywiście, że w kanałach social media. Do tego z kolei przyda Ci się Social Media Widget – nowe, wygodne narzędzie proponujące dostęp do mediów społecznościowych, na których obecna jest Twoja marka.

Niezależnie od tego, na jakim urządzeniu akurat klient będzie przeglądał Twoją stronę, z pomocą Social Media Widgetu, bez problemu zobaczy ikony linkujące do Facebooka czy Instagrama. Jesteś na Pintereście, YouTube albo Twitterze? Jeszcze lepiej – tam też przekierujesz klientów i zachęcisz ich do obserwowania strony oraz bycia na bieżąco z Twoją ofertą. Niby nic takiego, a jednak…

Przykładowy widok widgetu proponującego dostęp do mediów społecznościowych
Rys 2. Social Media Widget udostępnia na stronie głównej ikony linkujące do mediów społecznościowych.
Przykładowy widok widgetu proponującego dostęp do mediów społecznościowych
Rys 2. Social Media Widget udostępnia na stronie głównej ikony linkujące do mediów społecznościowych.
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zachęcić klienta do większych zakupów dzięki aplikacjom?
  • Co zrobić, by klienci wracali częściej do Twojego sklepu internetowego?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności