Nowe możliwości twojego sklepu – integracja z SALESmanago

Data publikacji: 30 listopada 2016 Ostatnia aktualizacja: 21 stycznia 2025

„Małe szanse są często początkiem wielkich przedsięwzięć” – miał powiedzieć Demostenes. Warto te słowa wziąć do siebie i zacząć od przetestowania nowego narzędzia dostępnego App Store Shoper.

Jak zwiększyć przychody z SALESmanago?
Rys 1. Oprogramowanie marketingowe oparte na sztucznej inteligencji.
Jak zwiększyć przychody z SALESmanago?
Rys 1. Oprogramowanie marketingowe oparte na sztucznej inteligencji.

Cele e-sprzedawców na 2016 rok

Pod koniec 2015 roku, przy okazji zbierania danych do raportu podsumowującego kolejny rocznik na rynku e-commerce, pytaliśmy właścicieli sklepów internetowych, jakie cele stawiają przed sobą na kolejne miesiące.

Wykres kołowy przedstawiający cele właścicieli sklepów online
Rys 2. Na czym chcą się skupić właściciele sklepów internetowych w 2016 roku?
Wykres kołowy przedstawiający cele właścicieli sklepów online
Rys 2. Na czym chcą się skupić właściciele sklepów internetowych w 2016 roku?

Jak widać na załączonym obrazku, najwięcej e-przedsiębiorców celowało w nowe produkty, ale spora część respondentów opowiadała się za klientami oraz inwestycją w marketing. Tych ostatnich ucieszy zatem na pewno najnowsza aplikacja dostępna w App Store Shoper – SALESmanago Marketing Automation, która dostarcza proste w obsłudze rozwiązania, pozwalające na efektywne wykorzystanie tradycyjnych narzędzi marketingowych. Jakich konkretnie i jaką ma nad innymi aplikacjami z kategorii marketingu przewagę?

Nowa aplikacja SALESmanago wspierająca marketing w e-sklepie

Lista możliwości tego narzędzia jest spora. Automatyczny monitoring klientów w czasie rzeczywistym, możliwość tworzenia kampanii win-back (aktywizujących bazę klientów) i strategii customer retention (skupiającej się na działaniach lojalnościowych), planowanie i automatyczna publikacja postów w social media, obsługa porzuconych koszyków – to tylko niektóre z nich. A że warto te narzędzia stosować i warto o koszyki i klientów umiejętnie walczyć, pokazują inne dane:

Zastanawiasz się, jaki jest najlepszy dzień na wysyłanie newslettera? Albo jak zachowuje się klient na stronie Twojego sklepu? Gdzie chodzi, czego szuka? Między innymi odpowiedzi na te pytania próbuje znaleźć system kilkudziesięciu funkcjonalności wchodzących w skład aplikacji marketing automation. Autorzy narzędzia chwalą się, że w 75% przypadkach zwrot z inwestycji w SALESmanago następuje w ciągu maksymalnie 12 miesięcy, a konwersja na klienta wzrasta o 300%. Warto się o tym przekonać i sprawdzić na własnym sklepie, jak automatyzacja działań marketingowych przełoży się na codzienną sprzedaż.

O wszystkich funkcjonalnościach aplikacji SALESmanago można przeczytać tutaj: lista funkcji.

Aplikacja dostępna jest pod tym linkiem: SALESmanago.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakie cele stawiali sobie właściciele sklepów online w 2016?
  • Jakie funkcje oferuje SALESmanago?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności