Case study – sklep z branży dziecięcej
Na początku sklep korzystał tylko z reklamy Google Shopping. W pierwszym miesiącu kampania nie generowała jeszcze konwersji. Były jedynie pojedyncze transakcje i jest to całkowicie naturalne na starcie. Najpierw musimy zebrać odpowiednią ilość ruchu, a sprzedaż pojawia się z czasem.
Pierwsze efekty w postaci zamówień pojawiły się po kilku dniach dniach, a ich liczba w kolejnym okresie rosła.

Jak osiągnięte zostały takie wyniki przy sklepie z artykułami dziecięcymi?
Dzięki ciągłej optymalizacji kampanii, w piątym i szóstym miesiącu nieprzerwanych działań ROAS (zwrot z inwestycji) osiągnął ponad 1900%.

W siódmym miesiącu działań, została dodatkowo uruchomiona reklama Facebook Ads, która po dwóch miesiącach osiągnęła ROAS 1750%.
Dzięki temu, że pozyskiwaliśmy przez cały czas nowych klientów z kampanii Google Shopping, kampania Facebook Ads od razu osiągnęła satysfakcjonujące wyniki.

Podsumowanie wyników kampanii reklamowej dla sklepu z zabawkami
Obie kampanie się świetnie uzupełniają i od momentu uruchomienia kampanii Facebook Ads, rentowność kampanii Google Ads wzrosła o ponad połowę, ROAS z 1750% wzrósł do 2680%!

Kampania Facebook Ads nie tylko przyniosła dodatkowy przychód, ale i podniosła sprzedaż w kampanii Google Shopping.
Warto zapamiętać!
- Co przyczyniło się do sukcesu sprzedażowego sklepu z produktami dla dzieci?
- Dlaczego łączenie kampanii Facebook Ads i Google Ads przynosi lepsze rezultaty?