Case study – sklep z branży dziecięcej

Data publikacji: 18 stycznia 2021 Ostatnia aktualizacja: 13 grudnia 2024

Na początku sklep korzystał tylko z reklamy Google Shopping. W pierwszym miesiącu kampania nie generowała jeszcze konwersji. Były jedynie pojedyncze transakcje i jest to całkowicie naturalne na starcie. Najpierw musimy zebrać odpowiednią ilość ruchu, a sprzedaż pojawia się z czasem. 

Pierwsze efekty w postaci zamówień pojawiły się po kilku dniach dniach, a ich liczba w kolejnym okresie rosła.

Przykładowe wyniki kampanii reklamowej dla sklepu z artykułami dziecięcymi
Rys 1. Przykład wyników prowadzonej kampanii reklamowej przez Shoper dla sklepu z branży dziecięcej.
Przykładowe wyniki kampanii reklamowej dla sklepu z artykułami dziecięcymi
Rys 1. Przykład wyników prowadzonej kampanii reklamowej przez Shoper dla sklepu z branży dziecięcej.

Jak osiągnięte zostały takie wyniki przy sklepie z artykułami dziecięcymi?

Dzięki ciągłej optymalizacji kampanii, w piątym i szóstym miesiącu nieprzerwanych działań ROAS (zwrot z inwestycji)  osiągnął ponad 1900%.

Wyniki prowadzonej reklamy przez Shoper dla sklepu z artykułami dziecięcymi
Rys 2. Wyniki kampanii reklamowej z ROAS na poziomie ponad 1900% dla sklepu dziecięcego.
Wyniki prowadzonej reklamy przez Shoper dla sklepu z artykułami dziecięcymi
Rys 2. Wyniki kampanii reklamowej z ROAS na poziomie ponad 1900% dla sklepu dziecięcego.

W siódmym miesiącu działań, została dodatkowo uruchomiona reklama Facebook Ads, która po dwóch miesiącach osiągnęła ROAS 1750%.

Dzięki temu, że pozyskiwaliśmy przez cały czas nowych klientów z kampanii Google Shopping, kampania Facebook Ads od razu osiągnęła satysfakcjonujące wyniki.

Wyniki reklamy prowadzonej przez Shoper z ROAS ponad 800%
Rys 3. Przykład wyników ROAS ponad 800% dla reklamy prowadzonej dla sklepu z branży dla dzieci.
Wyniki reklamy prowadzonej przez Shoper z ROAS ponad 800%
Rys 3. Przykład wyników ROAS ponad 800% dla reklamy prowadzonej dla sklepu z branży dla dzieci.

Podsumowanie wyników kampanii reklamowej dla sklepu z zabawkami

Obie kampanie się świetnie uzupełniają i od momentu uruchomienia kampanii Facebook Ads, rentowność kampanii Google Ads wzrosła o ponad połowę, ROAS z 1750% wzrósł do 2680%! 

Kampania reklamowa prowadzona przez Shoper dla sklepu dziecięcego z ROAS ponad 2600%
Rys 4. Przykład wyników kampanii reklamowej dla sklepu z artykułami dla dzieci z ROAS ponad 2600%.
Kampania reklamowa prowadzona przez Shoper dla sklepu dziecięcego z ROAS ponad 2600%
Rys 4. Przykład wyników kampanii reklamowej dla sklepu z artykułami dla dzieci z ROAS ponad 2600%.

Kampania Facebook Ads nie tylko przyniosła dodatkowy przychód, ale i podniosła sprzedaż w kampanii Google Shopping.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co przyczyniło się do sukcesu sprzedażowego sklepu z produktami dla dzieci?
  • Dlaczego łączenie kampanii Facebook Ads i Google Ads przynosi lepsze rezultaty?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności